sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik heh hem besteld in een free record shop.Heb 10 euro betaald,maar geen doosje meegekregen,enkel een kassaticket(de verkoper zei dat dit mijn bewijs was).Er staat ook zo'n code op (van het spel denk ik) dus dat komt wel goed vermoed ik:s Ja dat heb ik op gehad alleen maar een kassabon, en als het goed is bellen ze je zodra hij binnen is Reageren
oostzaan Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 ik ga me spel bij de bart smit weer annuleren denk ik. Als die bundel er komt ga ik die kopen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Pre order @ Dynabyte: Winkel dichtbij, niet op laten sturen (heb ik met deze game niet genoeg vertrouwen in!) maar gewoon lekker zelf ophalen! De 29ste heb ik mijn laatste stage dag tot 's middags half vier, mag jij raden waar ik het afsluiten van mijn stage mee ga vieren! Bewerkt: 14 april 2008 door Jacky-2007 Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Pre order @ Dynabyte: Winkel dichtbij, niet op laten sturen (heb ik met deze game niet genoeg vertrouwen in!) maar gewoon lekker zelf ophalen! De 29ste heb ik mijn laatste stage dag tot 's middags half vier, mag jij raden waar ik het afsluiten van mijn stage mee ga vieren! Dat ga je vieren met het beste feest uit 2008 ??? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Pre order @ Dynabyte: Winkel dichtbij, niet op laten sturen (heb ik met deze game niet genoeg vertrouwen in!) maar gewoon lekker zelf ophalen! De 29ste heb ik mijn laatste stage dag tot 's middags half vier, mag jij raden waar ik het afsluiten van mijn stage mee ga vieren! Dat ga je vieren met het beste feest uit 2008 ??? Jah, cker het beste feest... En ik vier het lekker thuis in Liberty City! Geloof mij, dit wordt de meest rustige koninginnedag sinds 1945... geen hond op straat, iedereen aan GTA IV! Reageren
Giozio Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik ga het denk ik bij free record shop kopen (10% anwb korting) en anders bij de dixonsik zie het nut niet echt in van pre-orderen, als je gewoon zorgt dat je voor de winkel staat als ze opengaan dan heb je het spel heel vroeg en kun je het de hele dag spelen. Ik ben net bij de music store geweest en ik vroeg of ik gta iv kon bestelen toen zij hij tegen mijn dat de mensen met een pre-orderen paket voor gaan dus als er 10 GTA IV´s binnen komen en er zijn er 15 bestelt gaan de mensen met de pre-orderen paket voor. Mijn ouders hebben de Special Edition bij Dynabyte bestelt. Kan nu echt niet meer wachten Gr Giozio Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nergens Maar ik denk als hij voor de PC versie uitkomt gewoon bij Free Record Shop Reageren
abruzzese Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik ga Grand Theft Auto IV zeker niet met de post laten komen maar zal gewoon gaan kijken waar hij het goedkoopst is . Deze game daar kijk ik zeker al meer dan een jaar na uit en dan wil ik hem niet in zo,n stom brievenbus van mijn appartament vinden . Het leukste is toch gewoon naar een winkel gaan waar ik woon in Maastricht . Dan heb ik de keuze uit : Bartsmit / E-Plaza / Freerecordshop / Intertoy's / Dixons / MediaMarkt / V&D / Musicstore en nog een aantal waar ik niet zo opkom. Maar ik betaal niet meer dan €59,95 . Reageren
Absolutionality Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik wil hem wel online bestellen. Maar bij welke online winkel ben ik er zeker van hem de 29ste april te hebben? Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Ik wil hem wel online bestellen. Maar bij welke online winkel ben ik er zeker van hem de 29ste april te hebben? Geen een, de online winkels hebben het zelf ook gezegd Reageren
Absolutionality Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Op de site van gamemania staan geen prijzen! Grrr! Als ie daar 60 euro kost dan bestel ik hem daar! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 E-Plaza te Heerlen MediaMarkt heerlen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.