Jump to content

Gta 4

Fbi-Crew

Recommended Posts

Geplaatst:

Wacht eens effe komen er meer versies van gta 4 het begin van het verhaal het midden van het verhaal en het ainde moet je daar ook geld vor gaan betalen??

Geplaatst:
Wacht eens effe komen er meer versies van gta 4 het begin van het verhaal het midden van het verhaal en het ainde moet je daar ook geld vor gaan betalen??

Omg denk nou even na. Dus ze verkopen een kwart van het spel voor ongeveer 60 euro.

Op zulke vragen kun je zelf ook wel even nadenken en dan kijken of het wel kan.

Maar nee dit is er niet maar de Xbox krijgt wat Extra Content.

Geplaatst:

Omg denk nou even na. Dus ze verkopen een kwart van het spel voor ongeveer 60 euro.

Op zulke vragen kun je zelf ook wel even nadenken en dan kijken of het wel kan.

Maar nee dit is er niet maar de Xbox krijgt wat Extra Content.

En de PS3 misschien ook :D

Geplaatst:

ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen?

Geplaatst:
ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen?

Ik denk dat iedereen hier je nog steeds niet helemaal begrijpt. Je hebt het over versies? Bedoel je special edition en de gewone? Bij special edition zitten alleen wat hebbedingetjes en een cd van de soundtrack. Als je gewoon GTA 4 zelf koopt heb je ook al het spel hoor.

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen hier je nog steeds niet helemaal begrijpt. Je hebt het over versies? Bedoel je special edition en de gewone? Bij special edition zitten alleen wat hebbedingetjes en een cd van de soundtrack. Als je gewoon GTA 4 zelf koopt heb je ook al het spel hoor.

oh gelukkig d8 dat je ze alletwee moest kopen

Geplaatst:

oh gelukkig d8 dat je ze alletwee moest kopen

dan kost gta iv dus 160 euro, lijkt me veel. Zelfs voor gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...