Fbi-Crew Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Wacht eens effe komen er meer versies van gta 4 het begin van het verhaal het midden van het verhaal en het ainde moet je daar ook geld vor gaan betalen?? Reageren
philip14 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 In het Nederlands zou wel fijn zijn Reageren
Romal Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Wacht eens effe komen er meer versies van gta 4 het begin van het verhaal het midden van het verhaal en het ainde moet je daar ook geld vor gaan betalen?? Omg denk nou even na. Dus ze verkopen een kwart van het spel voor ongeveer 60 euro. Op zulke vragen kun je zelf ook wel even nadenken en dan kijken of het wel kan. Maar nee dit is er niet maar de Xbox krijgt wat Extra Content. Reageren
philip14 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Wacht eens effe komen er meer versies van gta 4 het begin van het verhaal het midden van het verhaal en het ainde moet je daar ook geld vor gaan betalen?? Omg denk nou even na. Dus ze verkopen een kwart van het spel voor ongeveer 60 euro. Op zulke vragen kun je zelf ook wel even nadenken en dan kijken of het wel kan. Maar nee dit is er niet maar de Xbox krijgt wat Extra Content. En de PS3 misschien ook Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen? Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen? Ik denk dat iedereen hier je nog steeds niet helemaal begrijpt. Je hebt het over versies? Bedoel je special edition en de gewone? Bij special edition zitten alleen wat hebbedingetjes en een cd van de soundtrack. Als je gewoon GTA 4 zelf koopt heb je ook al het spel hoor. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen? Ik denk dat iedereen hier je nog steeds niet helemaal begrijpt. Je hebt het over versies? Bedoel je special edition en de gewone? Bij special edition zitten alleen wat hebbedingetjes en een cd van de soundtrack. Als je gewoon GTA 4 zelf koopt heb je ook al het spel hoor. oh gelukkig d8 dat je ze alletwee moest kopen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik bedoel het niet zo maar dat je 2 versie hebt gewoone versie en een andere moet je ze alletwe kopen? Ik denk dat iedereen hier je nog steeds niet helemaal begrijpt. Je hebt het over versies? Bedoel je special edition en de gewone? Bij special edition zitten alleen wat hebbedingetjes en een cd van de soundtrack. Als je gewoon GTA 4 zelf koopt heb je ook al het spel hoor. oh gelukkig d8 dat je ze alletwee moest kopen dan kost gta iv dus 160 euro, lijkt me veel. Zelfs voor gta Reageren
steintje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ja 3 keer zo duur dan dat hij is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.