Jump to content

Leuk spel

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand een leuk avonture spel?

Een point and click adventure game, een zoekspelletje of spionnenspelletje :puh:

Voorbeeld: The pink panter paspoort naar avontuur

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik bedoel meer dat soort spellen

pkpan5.jpg

pinktrain1.jpg

Je weet wel met die pijltjes enzo,

Bewerkt: door Tallex
Geplaatst:

Dat soort spelletjes zijn meestal vrij onbekend, omdat het kwalitatief gezien slechte spellen zijn en ze zich richten op een lagere leeftijdscategorie. Ik weet echter nog wel iets, omdat mijn broertje het gespeeld heeft. Het is een point-and-click-adventure met een spionnenthema. :7

Het spel (of eigenlijk de spellenserie) heet 'Spy Fox'.

Andere voorbeelden zijn 'Miel Monteur', 'Freddy Fish' of 'Putt-Putt'. Wellicht zijn ze een tikje kinderachtig, maar dat moet je zelf maar zien.

Voort soortgelijke laagdrempelige lollige spelletjes, kun je misschien in de catalogus van Transposia kijken, een bedrijf dat zich richt op dit soort 'games' voor ietwat kleinere kinderen:

Klik.

Je kunt de spellen ook online bestellen, want ik weet niet of ze in de Vlaamse winkels ook verkrijgbaar zijn.

Geplaatst:

Je bedoelt Point n'n Click adventures?

Nou, van zo'n games zijn er nog een paar te vinden op websites, maar in de winkels denk ik van niet.

Geplaatst:
Je bedoelt Point n'n Click adventures?

Nou, van zo'n games zijn er nog een paar te vinden op websites, maar in de winkels denk ik van niet.

Ja zei ik al in men eerste bericht.

En dat ene van the pink panther is niet echt een kinderspel :puh:

Ik speel het wel graag, niet alle point and click games zijn voor "kleine kindjes" :puh:

Geplaatst:

Het beste point-and-click adventure/detective spel wat je je maar kunt wensen is ongetwijfeld Blade Runner. Door de duistere grimmige sfeer niet voor kleine kindjes, alleen tegenwoordig wel wat moeilijk aan te geraken. (Het komt immers alweer uit 1997)

Screenshot 1

Screenshot 2

Screenshot 3

Geplaatst:

Ik had ooit is een pc magazine gekocht waarbij ik 2 cd's bij kreeg met demo's. Er staat ook een demo op genaamd: The Black Mirror, ook een duister avontuur klik spel, je moet bepaalde spullen zoeken om in een of duisterhuis te komen (raadels oplossen), en je hebt verschillende plaatsen, kerhof, oud huis enz.

8blackmirrorlb9.jpg

Toevallig onder google zag ik hem bij bol.com (online shop) staan voor 9,99 Releasedatum: 28.07.2006. (link The Black mirror Bol.com

Misschien lijkt je dit wat? :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
Weet iemand een leuk avonture spel?

Een point and click adventure game, een zoekspelletje of spionnenspelletje :puh:

Voorbeeld: The pink panter paspoort naar avontuur

ik weet dat niet maar hoezo die spellen je kan toch ook cod4 ofzo spelen

Geplaatst: (bewerkt)

Het beste point en click spel is de "Sam & Max" serie, een echte aanrader . Een ander spel dat ik me kan herinneren van hetzelfde genre speelt zich af in de woestijn. Ik kan nu niet direct op de naam komen.

Edit: Het spel noemt Ankh en het speelt zich af in Egypte(In de tijd van de Farao's) DEMO

Demo van één van de spellen van Sam & Max

Bewerkt: door Think

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...