Jump to content

Vinden jullie Niko ook zo lelijk

wat vinden jullie van Niko`s uiterlijk?  

132 leden hebben gestemd

1. 1. Stem hier:

• Lekker ding
      16
    • Normaal / geen mening
      76
    • Echt een kutkop
      32

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mede GTA fans. Niet dat het mijn speelplezier zal gaan bederven maar die Niko heeft écht een hondenkop vind ik. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door kooskansloos
  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kooskansloos

8

• Pennywise The Clown

4

• Gta-killer

3

• FireFighter

3

Geplaatst:

Je doet je naam eer aan.

:7

Maar ff serieus.. ik vind Niko gewoon Niko. Een GTA charater die er thuishoort.

Geplaatst:
Ja ik weet niet of jij wil dat die mooi is maar ik val niet op jongens :puh:

Ik val ook niet op jongens maar hij heeft gewoon een hondenkop vind ik, en ik ben benieuwd of ik de enigste ben die dit zo ervaart.

Geplaatst:
Pff.... je naam zegt het al... wat ben jij kansloos zeg..

wat een nutteloos topic!! :slotje:

Is het aan jou om te bepalen of iets nutteloos is of niet? Nee, dat is niet aan jou. Dus oprotten met je slotje.

Geplaatst:
Pff.... je naam zegt het al... wat ben jij kansloos zeg..

wat een nutteloos topic!! :slotje:

Is het aan jou om te bepalen of iets nutteloos is of niet? Nee, dat is niet aan jou. Dus oprotten met je slotje.

Het is niet aan mij nee, maar ik mag wel een mening geven dat ik dit topic nutteloos vind, en ik zal echt niet de enige zijn :schater:

Geplaatst:

Het is niet aan mij nee, maar ik mag wel een mening geven dat ik dit topic nutteloos vind, en ik zal echt niet de enige zijn :schater:

Lees topic dan ook niet.... En bovendien wordt jouw mening over dit topic niet gevraagd.

Geplaatst:

In de cutscenes zul je wel Niko zijn gezicht zien, zo lelijk is Niko trouwens niet hoor. Het is geen knapperd, maar het is een typish iemand met een afkomst van het oosten. Hij ziet er naar mijn mening best stoer uit, je kan Niko ook aanpassen in GTA IV. Dus dat zal allemaal wel goed komen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

beetje nutteloos topic, maar ik vind niko juist het vetste van allemaal. niet dat ik op jongens val. ik vond de oude een bettje dommig. eerst waren het amirikanen wat mij niet echt aanspreekt, maar niko komt ergens uit het oosten en dat vind ik echte agresievelingenen . die tommy was een blanke dat vond ik erg dom. die claud had een echte kut kop en praate niet eens.CJ die viel nog wel mee.

Bewerkt: door strandpop
Geplaatst:

Ik kan niet zeggen dat hij minder is als alle andere gta figuren, ik zal me er in iedergeval niet aan ergeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...