Jump to content

Vinden jullie Niko ook zo lelijk


kooskansloos

wat vinden jullie van Niko`s uiterlijk?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem hier:

    • Lekker ding
      16
    • Normaal / geen mening
      76
    • Echt een kutkop
      32


Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kooskansloos

    8

  • Pennywise The Clown

    4

  • Gta-killer

    3

  • FireFighter

    3

Misschien is de topicstarter wel niet helemaal zeker van zijn of haar geäardheid. Als je Nico lelijk vind en er ook nog eens een topic over gaat aanmaken, dan zou ik denken dat je er inderdaad nog niet helemaal zeker van bent.

In ieder geval zou ik Nico als vrouw niet aantrekkelijk vinden. Maargoed, wat is aantrekkelijk nou tegewoordig. Liefde heeft daar weinig baat aan. In ieder geval zou Rockstar het niet hebben bedoelt om van GTA4 een sim-achtige game te maken, oftewel met degelijke dames en heren.

Nico heeft gewoon een oosters uiterlijk, en dat mag ook wel als Drugsdealer, crimineel, en wat voor dingen hij nog meer allemaal uitspookt in GTA4.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff.... je naam zegt het al... wat ben jij kansloos zeg..

wat een nutteloos topic!! :slotje:

Is het aan jou om te bepalen of iets nutteloos is of niet? Nee, dat is niet aan jou. Dus oprotten met je slotje.

T-bone7 dat is moderator gedrag-is tegen de regels :duh: (lezen mensen wel de regels?)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is de topicstarter wel niet helemaal zeker van zijn of haar geäardheid. Als je Nico lelijk vind en er ook nog eens een topic over gaat aanmaken, dan zou ik denken dat je er inderdaad nog niet helemaal zeker van bent.

Pfff ja tuurlijk. Je kan toch wel gewoon over een persoon in het algemeen zeggen of HIJ of zij lelijk is of niet zonder homo te zijn? Je kan toch ook over je buurmeisje van 12 zeggen dat ze knap of lelijk is zonder pedofiel te zijn?

Dat jij dit topic gelijk aan sexuale geaardheid relateerd (we hebben het over het uiterlijk van een personage uit een videogame!!!) zegt meer over jou dan over mij. En kap is met die topic-verkrachtende-reacties. Als dit topic je niet zint dan lees je het toch gewoon niet??!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je vind dat hij een "kutkop" heeft en je spel daardoor belemmert word, dan speel je het toch niet. Zo simpel is het. Ikzelf vind Niko gewoon Niko. Hij is zo een typische Oost-Europeaan.

Verder ben ik wel blij dat Rockstar bij elke GTA een ander type personage doet. Onder andere: donker, getint en licht. Zo is er van alles wat en is er heen geklaag dat er altijd personages licht zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is de topicstarter wel niet helemaal zeker van zijn of haar geäardheid. Als je Nico lelijk vind en er ook nog eens een topic over gaat aanmaken, dan zou ik denken dat je er inderdaad nog niet helemaal zeker van bent.

Pfff ja tuurlijk. Je kan toch wel gewoon over een persoon in het algemeen zeggen of HIJ of zij lelijk is of niet zonder homo te zijn? Je kan toch ook over je buurmeisje van 12 zeggen dat ze knap of lelijk is zonder pedofiel te zijn?

Dat jij dit topic gelijk aan sexuale geaardheid relateerd (we hebben het over het uiterlijk van een personage uit een videogame!!!) zegt meer over jou dan over mij. En kap is met die topic-verkrachtende-reacties. Als dit topic je niet zint dan lees je het toch gewoon niet??!!

Ga nou niet met me in discussie in dit topic, dan wordt hij zowieso gesloten. Overigens zou ik toch van je winnen.

Hoe ver zijn de topics 'is Tommy Lelijk', 'is Claude lelijk', en 'is CJ lelijk' eigenlijk gekomen? Die drie zijn toch ook lelijk als je het zo bekijkt? allemaal vegen in het gezicht. Ben blij dat het grafische nog nét niet zo ver is dat de hoofdrolspelers puistjes op het gezicht hebben...

Misschien als er een vrouwelijk lid langs komt die haar mening over Nico's uiterlijk even kwijt wil, dat we dan een kant op kunnen met dit topic. Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar als je rond de 18 gaat zitten, en zelf ook baardgroei krijgt ga je er ook anders naar kijken. Vroeger vond ik baardgroei verschrikkelijk, en wist ik niet waarom mensen zich niet gewoon elke dag konden scheren.

Inmiddels weet ik dat mening vrouw een beetje haargroei wel aantrekkelijk vind. Je gaat er anders naar kijken namate je ouder wordt. Alhoewel ik natuurlijk nooit zou gaan kijken naar een animatiefiguur :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niko is niet echt anders dan andere gta personages.

Persoonlijk vond ik Claude ook lelijk.

En Tommy en CJ waren toch ook geen Brad Pitt. :7

Ik vind dit persoonlijk ook een beetje een belachelijk onderwerp om een topic over te beginnen.

Maar ja ik ben geen Moderator hé. ;)

In ieder geval vind ik dat Niko niet echt lelijker is dan de andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...