Jump to content

Vinden jullie Niko ook zo lelijk

wat vinden jullie van Niko`s uiterlijk?  

132 leden hebben gestemd

1. 1. Stem hier:

• Lekker ding
      16
    • Normaal / geen mening
      76
    • Echt een kutkop
      32

Recommended Posts

Geplaatst:

Lekkerding is het zeker niet, maar een kutkop heeft hij nou ook weer niet :)

Normaal is hij zeker voor iemand uit het oosten. Ik hoop dat hij het goed gaat doen in het spel. Gangsterlijk is hij zeker niet.

Dat mag Brucie wel wezen, ook al vond ik CJ ook goed.

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kooskansloos

8

• Pennywise The Clown

4

• Gta-killer

3

• FireFighter

3

Geplaatst: (bewerkt)
Ga nou niet met me in discussie in dit topic, dan wordt hij zowieso gesloten. Overigens zou ik toch van je winnen.

Hoe ver zijn de topics 'is Tommy Lelijk', 'is Claude lelijk', en 'is CJ lelijk' eigenlijk gekomen? Die drie zijn toch ook lelijk als je het zo bekijkt? allemaal vegen in het gezicht. Ben blij dat het grafische nog nét niet zo ver is dat de hoofdrolspelers puistjes op het gezicht hebben...

Misschien als er een vrouwelijk lid langs komt die haar mening over Nico's uiterlijk even kwijt wil, dat we dan een kant op kunnen met dit topic. Ik weet overigens niet hoe oud jij bent, maar als je rond de 18 gaat zitten, en zelf ook baardgroei krijgt ga je er ook anders naar kijken. Vroeger vond ik baardgroei verschrikkelijk, en wist ik niet waarom mensen zich niet gewoon elke dag konden scheren.

Gast wat lul je nou allemaal... Waarom zou ik niet met jou in discussie gaan, een forum is nou eenmaal toch bedoelt voor discussies? En hoe kom je er bij dat je die toch van me gaat winnen, laat maar komen dan met je grote poffertjeskoker.

En je bent echt zielig als je niet van een fucking videospel figuur durft te zeggen of hij knap of lelijk is. Daar hoef je echt geen vrouw voor te zijn hoor. De vraag is of iemand er goed of slecht uit ziet en niet of hij sexueel aantrekkelijk is. Dat zijn twee verschillende dingen.

Ik vind het namelijk wel een grappig topic en zo te lezen konden andere forumgasten er ook wel om lachen. Ohja, en ik vind Niko verder ook wel cool hoor en ga GTA IV helemaal kapot spelen.... Maar hij heeft gewoon echt een kutkop :puh:

Bewerkt: door kooskansloos

San andres had je ook zon cj neg** en dat bederfde de gamerplay ook helemaal neit, dus waarom hier wel?

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
San andres had je ook zon cj neg** en dat bederfde de gamerplay ook helemaal neit, dus waarom hier wel?

Jawel dat vond ik wel minder... Ik had toch minder affiniteit met CJ omdat hij donker was. Tommi Vercetti was bijvoorbeeld wel een vet figuur zo`n playboy die alles voor elkaar kreeg en alle chickies hosselde.

Off-Topic:

En hoe kom je er bij dat je die toch van me gaat winnen, laat maar komen dan met je grote poffertjeskoker.
Houden we het even gezellig?
Een forum is nou eenmaal toch bedoelt voor discussies?

Volgens mij is het Forum Niet bedoelt voor disscusies, Maar gewoon om over een bepaald onderwerp te praten.

En je bent echt zielig als je niet van een fucking videospel figuur durft te zeggen of hij knap of lelijk is
Jij Hebt dit Topic gestart hoor...

On-Topic:

Ik heb gewoon geen mening Gestemt, Maakt niet uit, Russen zijn ook niet zo mooi (niet dat ze Echt een Kutkop hebben, Die vrouwen in Rusland zijn best lekker soms!)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ik heb gekozen voor: Kutkop omdat ik hem spuug lelijk vind:P

Ik vond Victor Vance/Toni Capriani het stoerste er uit zien.

Nico ziet er uit als een boer in die stoere kleren... :duh:

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Ik val niet echt op mannen, maar eerlijk gezegd intresseert het mij geen reet hoe die gozer uit ziet, als die maar een beetje goed kan schieten en om zicht heen schoppen en meppen dan vind ik het goed

Geplaatst:

Niko vindt ik juist cool, mede om dat oosterse accent. Eens een keer weer iets anders dan CJ en Claude.

Lelijk maar wel een chille gast lijkt me.

hierboven: Claude praat niet hoor XD

Bewerkt: door jozz
Geplaatst:

Ik vind dat dat eiglijk niet boeit maar ik zou het wel irri vinden als hij bv de enigste buitelander is dan ziet iedereen er blank uit en hij bruin ^^

Maar ontopic: Ik heb eigelijk gewoon geen mening zoals eerdere mensen al zeiden als hij maar goed schiet en RIJD :D

Geplaatst:
Ik vind dat dat eiglijk niet boeit maar ik zou het wel irri vinden als hij bv de enigste buitelander is dan ziet iedereen er blank uit en hij bruin ^^

Maar ontopic: Ik heb eigelijk gewoon geen mening zoals eerdere mensen al zeiden als hij maar goed schiet en RIJD :D

Juist!, uiterlijk doet er niet toe bij de GTA-reeks. Als hij maar niet al te mank loopt. Overigens download je gewoon een andere skin (als dat ooit mogelijk wordt op de ps3) en weg is de zogenaamd 'lelijke' snuiter van Nico.

En Doosjekansloosje... die discussie wil ik best met je op msn voeren. Hoe jij hem aangaat met je groffe afkaffende opmerkingen wordt hier zowieso al niet helemaal te reden genomen door het forum. PB me maar mocht je interesse hebben.

Geplaatst:

Leuk opic trouwens! :)

Of ik hem lelijk vind of niet?

Ik vind hem een typisch GTA karakter, niet mooi en ook niet lelijk.

Maar aan de andere kant vind ik dat ie een hondenkop heeft :schater:

Geplaatst:

Heb liever een vrouw als caracter.. dan kijk je tenminste naar een vrouwen kont ipv een mannen kont..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...