Jump to content

Vinden jullie Niko ook zo lelijk


kooskansloos

wat vinden jullie van Niko`s uiterlijk?  

132 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem hier:

    • Lekker ding
      16
    • Normaal / geen mening
      76
    • Echt een kutkop
      32


Recommended Posts

Heb liever een vrouw als caracter.. dan kijk je tenminste naar een vrouwen kont ipv een mannen kont..

Hahahha, volledig mee eens! :dans::tu:

Het liefst een jonge vrouw ^_^

Hoop ik maar voor jullie dat je het niet meent, want als je alleen in spelletjes een vrouwenkont krijgt te zien dan moet je denk ik eens wat minder computeren...

@hieronder: omdat ik deze week proefwerkweek heb is het wat meer ja, maar ik bedoel dat het toch best zielig is als je op een virtuele vrouw gaat geilen of heb ik dat nouw?

Geen gevoel voor sarcasme??

Denk dat je minder moet computeren..

En het is ook geen geillen op een virtuele wereld maar een sarcastiese manier van denken.

En wat ik zei was wel serious bedoeld dan?

En niet te snel zeggen dat ik geen gevoel voor sarcasme heb, want jij hebt het zo te zien minder.

gaat denk ik beetje off topic dit allemaal...

Ben inderdaad al erg lang aan het wachten op een 'oplettende' moderator... toch wat beter jullie werk doen guys :N

Ontoppic: uhm.. tsja, hier valt eigenlijk niet veel aan toe te voegen. Dan maar eventjes wat ik heb gestemd. Lekker ding... dat zeggen alleen vrouwen of homo's over een man. (indien ze het ook echt menen), onnozel andwoord dus. Echt een kutkop zet ik ook op het onnozele andwoordlijstje, want kut mag je alleen zeggen op tv. En wie heeft er tegewoordig nog een kutkop? balkenende en wilders ja, maar Nico is gewoon een rus zoals alle andere russen. En we willen toch geen discriminerende opmerkingen gaan maken naar het ooste toe ofwel? wordt de laatste tijd al genoeg gedaan vanuit ons Nederlandse volkje...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kooskansloos

    8

  • Pennywise The Clown

    4

  • Gta-killer

    3

  • FireFighter

    3

Als je ffe aan het spelen bent wen je er wel aan

Precies, zelfs die hondenkop van Niko, om maar in de termen van de topicstarter te blijven, zal na een tijdje vast wennen. Maar het is niet iemand waar ik meteen een avatar van moet hebben ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

k vind niko niet lelijker dan de vorige hoofdrolspelers ( behalve mister style himself den tommy vercetti )

dus je vindt niko mooier dan carl johnson?

Ik wil ja, Carl heeft gewoon een hoofd zonder details en de personages van vorige GTA ook,,

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...