Jump to content

extra missies - alle

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb het forum even proberen te doorzoeken, maar helaas niets gevonden wat ik echt nodig heb. Deze site is heel duidelijk over de missies en sub-missies, maar ik geraak helaas niet uit bij mijn spel.

Telkens wanneer ik een taxi, politiewagen, of andere neem, wordt de vraag gesteld of ik die missies wil spelen, accepteren door op "2" te drukken. Dat doe ik dus, maar er gebeurt niets. Volgens enkele screenshots moet er dan een text op komen dat ik die bepaalde missie aan het beginnen ben, en moet mijn nieuw doel op de kaart beginnen te pinken. Die submissies, zijn die enkel te spelen na een bepaald hoofdstuk, of kan ik die op gelijk welk moment aanvangen?

In mijn spel zit ik reeds na Green Saber (enkele Carol-missies ontbreken nog) ùmaar ik heb ook nog steeds niet alle Tag's gevonden om over te spuiten.

Ligt mijn fout in het ontbreken van een bepaalde missie, of is er iets raars aan de hand?

Geplaatst:

de submissies kun je spelen wanneer je wilt.. alleen de Beat the Cock's kun je alleen op een bepaalde dag doen.

De Tag's hebben hier overigens niets mee te maken dit is een collectable... wel nodig voor de 100% maar niet voor de storyline.

En over die missies snap ik ff niet...

Je bent al in Badlands? maar je hebt een paar missies nog niet gehad.. :?

Geplaatst:

Dat is een vreemd probleem, want als je op de toets 2 klikt zouden de politie missies en de taxi missies gewoon moeten starten. Of je hebt je controls mischien veranderd, verwijder eens het bestandje gta.set in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Dan zouden je besturingen weer standaard moeten zijn, en kun je met de toets 2 de zijmissies weer starten. Succes! ;)

Geplaatst:
de submissies kun je spelen wanneer je wilt.. alleen de Beat the Cock's kun je alleen op een bepaalde dag doen.

De Tag's hebben hier overigens niets mee te maken dit is een collectable... wel nodig voor de 100% maar niet voor de storyline.

En over die missies snap ik ff niet...

Je bent al in Badlands? maar je hebt een paar missies nog niet gehad.. :?

Wat ik bedoelde met de missies die ik nog niet volledig heb, dat was een verwijzing naar de missies waar ik mee bezig ben, namelijk de 4 missies met Carolina. Maar voor de rest ben ik gewoon de storyline aan het volgen

Geplaatst:
Dat is een vreemd probleem, want als je op de toets 2 klikt zouden de politie missies en de taxi missies gewoon moeten starten. Of je hebt je controls mischien veranderd, verwijder eens het bestandje gta.set in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Dan zouden je besturingen weer standaard moeten zijn, en kun je met de toets 2 de zijmissies weer starten. Succes! ;)

Ik heb gezocht naar die file, maar niet gevonden... zou dat dan de oorzaak zijn? is het een noodzakelijke file?

Geplaatst:

Misschien een stomme opmerking, maar je gebruikt toch wel de "2"-toets boven je letters he? Dus schuin boven de "w". Het werkt namelijk niet met de "2" aan de rechterzijde.....

Geplaatst: (bewerkt)

In de taxi en politiewagens moet je niet numpad 2 gebruiken, maar de 2 boven de Q en de W (op het toetsenbord).

EDIT: te laat.

Alle tags kun je trouwens gewoon hier vinden.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Opgelost!! Ik heb eindelijk mijn eerste sub-missie kunnen spelen. Wat heb ik gedaan? Ik heb eens gekeken in mijn setup, en daar staat voor die missies dat ik de "2" moet gebruiken, en ja, ik heb alle "2"s op mijn toetsenbord gebruikt, dus heb ik die gewoon verandert en nu werkt het perfect.

Dus op naar meer diversiteit in de game!!

Trouwens, bedankt voor alle hulp!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...