Jarno Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) Op GTAForums.com is de source van MooMapper te downloaden. Ik ga dus een Moomapper Light versie maken. Zonder alle onzin erbij. Zoals DAT editor (Soms handig maar overbodig) Houd deze topic in de gaten voor alle nieuwtjes en screenshots. Status: [ ||||||||| ] (0%) Als een streepje een haakje is (#) is hij voor zover af. Vele dank aan KCow! Ook mogen jullie ideeën geven voor de light versie en wat weg zou kunnen. Laatste nieuws van GTAMapperLight Donderdag 3-2-2005 Project gestart Mijn vragen Ik stel hier vragen waar jullie antwoorden op kunnen geven. Vraag 1: Moet ik het een allen NL versie maken? Of alleen EN? Bewerkt: 3 februari 2005 door Jarno
gtaloser Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Mij lijkt Nederlands het best dan krijg je niet zo veel vragen van jonge modders :lol: maar engels is ook goed.
Jarno Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Ik zal iniedergeval een versie uitbregen van MooMapper in het Nederlands. Heel handig voor nederlandse modders.
PatrickW Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Ik vindt dit project echt een heel slecht idee. Als je dan toch iets met de sources van moo-mapper wilt doet, probeer dan iets toe te voegen, in plaats van er dingen uit slopen. Waarom zou iemand een halve versie willen ? en hoe ga je jouw versie up-to-date houden met de ontwikkelingen die plaatsvinden bij Moo-mapper ?? Ik snap best dat dit veel eenvoudiger is dan om nieuwe functionaliteit toe te voegen, maar dit is echt verspillde moeite. Het idee om een nederlandse versie te maken, klinkt al een heel stuk beter. Ik denk dat je daar veel meer mensen een plezier meedoet. En het voordeel is dat je de sources op die manier goed leert kunnen, zodat je daarna misschien nieuwe bijdragen aan moo-mapper kunt leveren. PatrickW
Jarno Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Is goed. Wil je dan meteen er een slotje op doen of verwijderen??? Maar ik wil eerst weten hoe je bepaalde bestanden van GTA kan openen in een Delphi app. P.S. patrickw wil je me toevoegen op msn (Als je dat hebt): (Zie me profiel. Ik heb paar vragen.
Eclipse Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 P.S. patrickw wil je me toevoegen op msn (Als je dat hebt): (Zie me profiel.Ik heb paar vragen. patrickW heeft geen msn....maar ik gooi er een slotje op zoals gevraagd -slotje-
PatrickW Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 - slotje open - Ik heb sinds kort wel MSN, maar alleen voor noodgevallen - slotje dicht -
Recommended Posts