nlmaikelnl Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 hej allemaal ik zit al tijd je op forum voor hulp en dergelijke maar ik zit vast met hoste van een sa-mp server ik zie veel mensen die hier veel last mee hebben ik hoop dat jullie meshien raad mee hebben ik heb nou een server gehost hij werkt perfect met mijn eigen ip ken ik er gewoon op spelen maar het probleem is voor mensen om in de server te komen want mijn eigen ip doet de server het wel maar op mijn externe ip krijg ik retrieving bla bla bla dus zodoende niemand ken er in behalve ikzelf ik heb ook in mijn console staan na dat ik open van auth servers offlline ( sampserver.exe ) ik weett nie of dat er iets mee te maken ken hebben maarja ik hoop dat we der uit kenne komen GROETE maikel ( roleplay city is de server op mijn eigen ip ) Reageren
Azer Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 poort waarop jouw server draait wel openstaan in je router en/of firewall? Reageren
nlmaikelnl Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 poort waarop jouw server draait wel openstaan in je router en/of firewall? ja dat heb ik ik heb mijn poort open staan en mijn firewal heb ik uitgeschakeld en nog steeds niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.