jeffcoboy Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo, Ik zit dus totaal vast met GTA San andreas. Kan iemand een paar missies spelen(ik zit namenlijk nogmaar alleen in Los Santos) kan iemand zo ver spelen dat ik al in san fiero zit? Cheats mag je gebruiken. Alvast bedankt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik denk eerlijk gezegd dat niemand zin heeft voor zo veel missies te moeten doen. Wat je wel kan doen is een savegame downloaden van de missie Are You Going to San Fierro, als je deze savegame download kun je direct met de eerste missie van San Fierro beginnen! Op -->deze<-- pagina kan je alle savegames downloaden van San Andreas voor versie V2, en op -->deze<-- pagina kan je alle savegames downloaden voor versie V1. Nu kan kan je je misschien afvragen welke versie heb ik nu? Heel simpel, DenkaanHenk heeft het gisteren nog uitgelegd: Dat kun je onder aan het GTA San Andreas Start Menu zien, staat er niets dan heb je versie 1 van GTA San Andreas. Staat er 2, dan heb je versie 2 van GTA San Andreas. Succes! Misschien weet je ook nog niet hoe je deze savegame kan downloaden, dat heeft SummerBase ook al eens uitgelegd: Hoe zet je een Savegame in het spel San Andreas? 1) Download de Savegame uit dit topic en sla hem bijvoorbeeld op het bureaublad op. 2) Druk met de rechtermuisknop op de savegame gevolgd door Kopiëren (Ctrl + C). 3) Ga naar: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. 4) Druk op de rechter muisknop gevolgd door Plakken. (Ctrl + V) 5) Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'. 6) Onze Savegame's zijn standaard slot 1 dus die kun je openen. En als je misschien niet weet hoe je de savegame moet uitpakken, geen probleem want dat heeft SummerBase ook uitgelegd in datzelfde topic: Hoe pak je een .rar uit? 1) Open of download Winrar, dit programma download je op: 'RarLabs'. 2) Ga naar Bestand (file) > Archief (archive) openen. En zoek het desbetreffende .rar bestand. 3) Sleep dan de savegame (GTAsasf1.b) naar het bureaublad. 4) De savegame is uitgepakt, lees anders ook even de Readme! Veel plezier met het spelen van San Andreas ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.