Dizzee Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Nieuwe sig na een tussenpauze van 2 maand. Rates graag Reageren
studio dewolf Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik zie enkele pixels vooral achtergrond en schouder van die soldaat. Wat is dat in de achtergrond? Mooi tekening en effecten en ook lettertype. 8,2/10 Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat in de achtergrond is de licht inval en ik zal de schouder van de soldaat wat blurren om het minder 'pixelig' te maken. Bedankt voor de rate v2 Reageren
Jay; Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Comment: Een mooie sig naar mijn mening waarbij het hele plaatje als het ware opgevuld word. Om te beginnen ziet de achtergrond er prachtig uit en ook de render gaat daar mooi overheen met wat effectjes. Verder is de border simpel maar wel ideaal voor dit soort signatures. Dan nog de tekst, goede kleur en lettertype maar persoonlijk had ik hem ergens anders gezet. Wellicht in een hoek maar natuurlijk ziet dit er ook keurig uit. Al met al een mooie sig en je hebt er goed aan gedaan om de formaten niet te groot te doen. Deze formaten zijn namelijk prima en vullen alles goed op. Rate: 9.6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.