Timb0 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo, Ik heb softwarematisch een probleem met mijn USB poorten. Wanneer ik in mijn USB bijv. een MP3 speler erin steek, zie ik netjes dat ie hem herkent. Maar hij krijgt Locatie 0 toegewezen, op ELKE usb poort heb ik dat. Ik zie hem ook niet bij deze computer staan enzo. Het is zwaar irritant omdat ik nu geen muziek op me MP3 kan zetten, en geen info op me USB stick. Kan iemand mij helpen met een oplossing wat NIET eindicht op XP reinstalleren? Tnx, Tim Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is raar.Normaal zou je dan een klein schermpje krijgen met vanalles in. Kies daar Map openen en bestanden weergeven.En dan kiest hij normaal zelf de map. Ging het hier mis ? Reageren
Timb0 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is raar.Normaal zou je dan een klein schermpje krijgen met vanalles in.Kies daar Map openen en bestanden weergeven.En dan kiest hij normaal zelf de map. Ging het hier mis ? Nope krijg ik niet eens Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is raar.Normaal zou je dan een klein schermpje krijgen met vanalles in.Kies daar Map openen en bestanden weergeven.En dan kiest hij normaal zelf de map. Ging het hier mis ? Nope krijg ik niet eens Als hij dat bij mij ook niet doet ga ik meestal naar Mijn Computer. en dat Verwisselbare schijf.En dan zou het normaal moeten lukken. Je kan misschien ook eens de USB instellingen aanpassen van map.Dan zet hij het waarschijnlijk zelf wel goed. Maar hoe dat moet weet ik zelf ook niet hoor. Alvast Veel Succes. Reageren
Timb0 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is raar.Normaal zou je dan een klein schermpje krijgen met vanalles in.Kies daar Map openen en bestanden weergeven.En dan kiest hij normaal zelf de map. Ging het hier mis ? Nope krijg ik niet eens Als hij dat bij mij ook niet doet ga ik meestal naar Mijn Computer. en dat Verwisselbare schijf.En dan zou het normaal moeten lukken. Je kan misschien ook eens de USB instellingen aanpassen van map.Dan zet hij het waarschijnlijk zelf wel goed. Maar hoe dat moet weet ik zelf ook niet hoor. Alvast Veel Succes. Nope werkt niet, en ik heb niet eens een verwisselbare schrijf zoals ik al zei in me eerste post Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is inderdaad heel raar. Maar zoals ik al zei kan je eens bij eigenschappen kijken en misschien iets veranderen. Maar ja daar ken ik ook niets van. Reageren
Timb0 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat is inderdaad heel raar.Maar zoals ik al zei kan je eens bij eigenschappen kijken en misschien iets veranderen. Maar ja daar ken ik ook niets van. welke eigenschappen? via apparaat beheer? Want via daar kan ik niks hoor Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 kijk anders ff in de bios of de usb poorten wel aan staan Reageren
Timb0 Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 kijk anders ff in de bios of de usb poorten wel aan staan Ja die staan aan want andere USB apparaten zoals mijn USB AUDIO CODEC werkt wel. Dat is een externe geluidskaart die in verbinding staat met mijn mengpaneel. Kijk het is geen grote ramp meer want ik koop vandaag een nieuwe pc, maar hoe krijg ik al mijn oude shit op de nieuwe Als iemand nog een oplossing heeft hoor ik het graag.. Reageren
DJRobin Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je bedoelt hoe je je oude bestanden op je nieuwe pc zet? Een backup maken. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Kijk het is geen grote ramp meer want ik koop vandaag een nieuwe pc, maar hoe krijg ik al mijn oude shit op de nieuwe Je kan natuurlijk ook gewoon een thuisnetwerk opzetten(daar moet je maar 1 kabeltje van een paar euro's voor kopen) en dan je mappen 'delen'. Zo kan je ze kopieëren zonder een USB stick(of MP3 speler) te gebruiken. Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je kan zoals Jack IV heeft gezegd je mappen delen met andere computers. Je kan ook al je bestanden op een DVD-RW branden. Anders kan je al je bestanden upload via rapidshare en dan alle links op een blad schrijven en die dan terug downloaden met je nieuwe computer. En je USB probleem, heb je het nog maar pas of was het altijd al zo geweest? Anders kan je systeemherstel gebruiken en dan herstelt hij jou systeem naar een datum wanneer je computer nog goed werkte. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 als je je externe hardeschijven nergens anders voor gebruikt kun je ze het besten gewoon instaleeren. alleen moet je ze dan eerst formateren en daarna op je computer instaleren met de bijgeleverde software. het enige probleem is dat je bij het formateren meestal een groot aantal of al je bestanden kwijtraakt. dus je moet er eerst een backup van maken en dan omste beurt formateren en instaleren. hierna zouden ze moeten werken :tu: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.