Jump to content

afzetterij bij magazine over gta IV


profile

Recommended Posts

Ik was overlaatst in een gespecializeerde boekenhandel.

En ik kocht er een magazine special voor GTA IV.

Er was een PS3 exlusive.Nu stond daar bij "7 great gifts inside".

Dus ik kocht het want ik dacht "cool gta IV goodies".

Het zat in een zakje vanwege de items er niet konden uitvallen. ;)

Op dat "zakje" stond op dat er een boek inzat genaamd "The History Of Grand Theft Auto".

Ik kwam thuis en alles zat erin.Behalve dat History boekje. :ch:

Afzetterij ofzo.Of een fout bij het magazine.

Weten jullie het en/of hadden jullie dit ook.

het gaat hier over het Unofficial Playstation Magazine England.(het zag er heel proffesioneel uit.)

De website van het magazine.

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee. Ik lees geen game-bladen o.i.d.

Misschien kun je die boekhandel een e-mail sturen. En vragen of de mensen daar deze vraag vaker hebben gehad. Misschien kunnen ze het boekje nog nasturen. Je hebt er immers voor betaald.

Wie niet waagt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eerst contact opnemen met de boekwinkel of eventueel de uitgever. Eigenlijk kan je weinig doen. Je bent of in de zeik genomen, of er klopt iets niet. Wat het dan is; dat moet je zelf bekijken. De wereld vergaat niet hé ^_^ .

Hieronder: Natuurlijk heeft hij liever het spel, maar het is wel lullig als je betaalt en je krijgt niet wat belooft is. Dat is gewoon niet leuk!

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad afzetterij als ze aangeven dat het erin zit maar hij zit er niet in. Ik raad je aan om te kijken waar ze de bladen in Nederland verkopen, met internet kom je aardig ver. Ook raad ik je aan bij de website contact te zoeken en wellicht een e-mail te verzenden of te bellen. Bellen zal je misschien meer kosten dan het tijdschrift zelf maar als je er alles voor over hebt dan zou het geen probleem moeten zien. Verder kan ik ook niks bedenken, kan hem niet voor je toveren..

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je liever, zo'n boekie of de game zelf? :puh:

De game krijgt ie heus wel, maar het zou toch ook fijn zijn als hij gewoon krijgt wat ze aanbieden in dat tijdschrift ;)

HVerder kan ik ook niks bedenken, kan hem niet voor je toveren..

niet ? :puh:

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik ook een keer het blad waar ik abonnee van ben zaten goodies bij en toen ie bezorgd werd had de postbode al het zakje opengemaakt en alles eruit gejat

Toen had ik alleen het blad nog

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...