samin00 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) hee iedereen julie hebben vast wel gehoord van de rockstar social club (duhh.. ) maar zeg maar je wilt bijvoorbeeld proberen het record van het meest te schieten van iedereen breken moet je accaunt dan ook online zijn of kan je ook gewoon in de lijstje komen zonder online te zijn Bewerkt: 31 maart 2008 door samin00 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. Bewerkt: 31 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
samin00 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. dus ik kan ook zonder internetvervinding in de lijstje komen?? Reageren
PatrickW Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft. Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig. Bewerkt: 31 maart 2008 door jeroen.engeler Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft. Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig. da's jammer, miss kabeltje trekken (als dat in je rooter mogelijk is) Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club. >>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. Bewerkt: 31 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club. >>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. Ow, niet om gevraagt maar toch bedankt. Die had ik om een of andere misterieuze wijze nog niet gezien. Best leuk zoon clubpie. Het is natuurlijk wel aan de 24/7 gamer om een sleutel van de stad te krijgen maar het gaat natuurlijk om het idee he? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.