Jump to content

rockstar social club


samin00

Recommended Posts

hee iedereen julie hebben vast wel gehoord van de rockstar social club (duhh.. :puh: )

maar zeg maar je wilt bijvoorbeeld proberen het record van het meest te schieten van iedereen breken

moet je accaunt dan ook online zijn

of kan je ook gewoon in de lijstje komen zonder online te zijn

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. :)

dus ik kan ook zonder internetvervinding in de lijstje komen??

Link to comment
Delen op andere websites

De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein.

Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein.

Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft.

Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein.

Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft.

Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig.

da's jammer, miss kabeltje trekken :puh: (als dat in je rooter mogelijk is)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club.

>>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club.

>>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. ;)

Ow, niet om gevraagt maar toch bedankt. Die had ik om een of andere misterieuze wijze nog niet gezien. Best leuk zoon clubpie. Het is natuurlijk wel aan de 24/7 gamer om een sleutel van de stad te krijgen maar het gaat natuurlijk om het idee he?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...