Jump to content

Flying School + Zero

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Missie(s): Alles van de Flying School (behalve de eerste 2) en alles van Zero (eerste is al gedaan)

Cheaten: (ja/nee) Nee

Versie:V1

Overig: -

Het lukt me steeds niet om de Flying School te halen en de missies van Zero zijn ook lastig dus als iemand dit voor mij zou kunnen doen, dan kan ik eindelijk eens verder waar ik de vorige keer nooit verder geraakte.

Alvast bedankt!

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Jezz'l
Geplaatst: (bewerkt)

Het is handig om je savegame erbij te doen zodat anderen het voor je kunnen halen. Anders zal het helaas weinig nut hebben.

@-Matthijs-: Nee je hebt gelijk, jij mag hem doen. Ik wou hem alleen even corrigeren zodat hij gelijk even kon edditen. Veel succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Excuseer, ik dacht dat hij opgeladen was maar ik kreeg een foutmelding daarnet. Bedankt voor het melden! :)

Geplaatst:

Flying School - Alles goud!

Beloning: Pilot License!

- Respect +

- Flying skill +

- Hunter

Supply Lines - Mission Passed!

Beloning: $5000

New Model Army - Mission Passed!

Beloning: $7000

- Asset bij Zero van $5000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Geplaatst:
Ik zal hem voor je doen, want ik maak niet direct op uit Jay; zijn bericht dat hij hem zal gaan doen? Correct me if I’m wrong…

-Matthijs-, ga uw gang maar, uit andere posts is gebleken dat u hier een expert in bent dus de vliegknuppel is aan uw kant gericht. ;)

Hartelijk dank, -Matthijs-! :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...