peter-de-gekste Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo mensen, Ik heb een vraagje, want ik wil graag met mijn PS3 online kunnen. Het is mogenlijk om het draadloos te doen aangezien ik een draadloze router heb. Moet ik nog iets extra's aanschaffen voor mijn playstaion? Want ik weet dat in de dunne PS2's een netwerk kaart zit ingebouwd, weet alleen niet of dit met de PS3 ook zo is.. MvG Peter Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo mensen,Ik heb een vraagje, want ik wil graag met mijn PS3 online kunnen. Het is mogenlijk om het draadloos te doen aangezien ik een draadloze router heb. Moet ik nog iets extra's aanschaffen voor mijn playstaion? Want ik weet dat in de dunne PS2's een netwerk kaart zit ingebouwd, weet alleen niet of dit met de PS3 ook zo is.. MvG Peter Nee je moet geen extra dingen kopen voor online te kunnen gaan met je Playstation 3. Online gaan met de Playstation 3 kost ook niets, dus extra betalen zoals bij de Xbox 360 is er niet bij. Als je online gaat voor de eerste keer moet je je wel even aanmelden bij Playstation Network maar als dat is gedaan kun je direct aan de slag. Veel plezier! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik wou dus een account gaan aanmaken, maar dan geeft ie aan dat er geen netwerk kabel is gevonden. Moet ik die echt persee een hebben? Want ik heb een draadloze router.. Reageren
Rullez Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Als je naar het tab instellingen gaat. Ga je naar je netwerk instellingen. Daar kan je kiezen tussen een kabel en draadloos. Kies draadloos. Scan dan alles in en zet de instellingen goed. Zet hem als standaard en je zal draadloos internet hebben. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Ik had het gevonden ja, sorry, te snel gepost. Volgende probleem: ik heb alles ingesteld, maar telkens als ik de verbinding test, dan kan hij of het IP adres niet ophalen, of hij kan geen aanknooppunt vinden. Waar ligt dat aan? EDIT: Het is weer gelukt. Nou wou ik een account aanmaken, maar ik ben nog geen 18, dus ik heb een master account nodig. Ik moet dan een e-mail adres en een wachtwoord invullen. Maar moet ik dan nog ergens op internet zo'n account aanmaken? Want als ik mijn eigen e-mail adres + wachtwoord van mijn e-mail opgeef, geeft hij aan dat het niet geldig is.. MvG Peter Bewerkt: 31 maart 2008 door peter-de-gekste Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Zeg dat je 18 bent. EDIT: account aanmaken gaat gewoon via de playstation3. Dan moet je zoek naar iets van netwerkaccount. Bewerkt: 4 april 2008 door IV trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.