Jesperkaj Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Niet helemaal super, maar geef me tips en rates. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 inderdaad, Niet helemaal super: Aan de Linker kant is het een beetje leeg. en aan de rechter kant weer een beetje te veel Brushes gebruikt... En de rechter kant, daar lopen de brushes ook nog ietsjes over de 'straal' heen. Dat is best wel jammer ja. De Tekst Past er matig bij. Beetje te klein alleen. De rand heeft ook wel iets, die ziet er wel goed uit. Alles bij elkaar toch een 5/10 , Volgende Keer beter Reageren
studio dewolf Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Linkerkant is kaal terwijl rechterkant veel effecten. Te veel wit rond tekening. De lettertype past niet. Rare achtergrond. 6/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik vind, voor jouw Photoshopervaringen, dat deze sig wel nog goed gelukt is. Al zitten er wel enkele minpuntjes aan. Zoals UT en Studio Dewolf al hebben gemerkt heb je links geen brushes gebruikt, en rechts (te) veel brushes. Dit is niet zo mooi. Hierbij kan je beter abstracte brushes gebruiken. Deze kan je hier downloaden. De tekst is oké, maar een ander font zou beter passen. De render is niet zo mooi ingeblend. Je kan beter enkele brushes over de linkerkant doen. Ook past die Outer Glow rond de render niet zo goed, oa. om dat die te dik is. De border is mooi gelukt. Zulke borders, zijn borders om trots op te zijn! Maar ik zie dat je nog veel experimenteert in Photoshop, en beginners moeten dat ook doen! Keep up the good work, en je komt er! Voor deze sig geef ik je 70%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.