Jump to content

missie OG Loc.

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik krijg de missie OG Loc. niet uitgespeeld, nadat ik die freddy moet achtervolgen loopt het mis, heeft er iemand tips?

Geplaatst:

Als je de route een beetje kent is het uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk. Probeer de missie een paar keren te doen om de route beter te kennen. Ook is het handig om niet gelijk te gaan schieten maar hem simpelweg te achtervolgen. Als je gaat schieten verlies je de macht over het stuur en zul je hem niet goed kunnen bijhouden.

Maak je geen zorgen als je Freddy niet goed kan bijhouden, hij zal telkens even op je wachten tot je bij hem bent en begint dan weer verder te rijden. Toch is het belangrijk om natuurlijk niet te ver van hem verwijdert te zijn. Aangezien deze missie aan het begin van de storyline is kan het dat je nog niet veel ervaring hebt met de motor. Ook hier kan je mee oefenen en dan zal het vanzelf beter gaan.

Veel succes!

Geplaatst:

Nog een tip:

Zorg dat je rustig blijft. Niet onodig gaan schieten wat Jay; Ook al zei. En nog een veel betere tip: Schiet helemaal niet! Als je hem gewoon rustig blijft volgen (Gewoon rustig rijden) dan aan het eind, stopt hij bij een basketbal veld

en daar staan vrienden van hem, schiet hun door. Dan kun je Freddy zo dood schieten. En als het daar nog niet lukt dan kun je altijd nog een savegame plaatsen ;) Dat kun je hier doen. Succes! :tu:

Geplaatst:

Ook handig is om de stukken in de stegen over te slaan en dan over de weg te gaan rijden, dan raak je minder gauw de macht over het stuur kwijt. Freddy zal altijd min of meer op je wachten, maar het moet niet te lang duren natuurlijk. Succes met de missie Og Log! ;)

Geplaatst:

Ik raad je aan om altijd rustig te rijden. Freddy, oftewel de gast die jullie volgen zal op meerdere plekken even stoppen. Heb je er moeite mee om hem bij te houden kan je ook een eigen route bedenken. Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen. Zorg ervoor dat je over een shotgun ofzo beschikt om de gasten bij het einde makkelijk uit de weg te ruimen. Het is belangrijk dat je gewoon rustig achter hem aan rijd en ze uit de weg ruimt bij het aangekomen plek. Je hoeft je egt nergens voor te haasten. Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij het basketbal pleintje aankomt. Schiet niet! Dit zal alleen ten koste van je rijgedrag gaan. Je zult hem namelijk pas dood krijgen zodra hij van zijn motor af is. Dit zal je erg veel kogels kosten dus blijf hem gewoon rustig volgen. Neem ook wat shotgun of AK ammo mee, bij het pleintje waar je aankomt zijn er wat vagos, vrienden van Freddy die je vermoorden moet. Indien je toch drive-by's zult uitvoeren zorg dan voor heel wat submachine guns ammo. Dit is dus ammo voor de Tec-9, Micro SMG, SMG. Wil het je allemaal toch niet lukken kun je hier een save-game aanvraag doen. Vanaf de plek waar je een eigen route nemen kan moet je dit zeker doen. Je zult hierdoor een stuk kunnen voorlopen of Freddy (Zie kaart)

oglockaartbo4.png

Veel succes verder :tu:

GTA-fan2

Geplaatst:

Haal een hele zooi SMG kogels, en dan tijdens het achtervolgen constant schieten tot zijn motor in de fik vliegt. Als hij het toch tot het einde haalt, schiet dan gelijk Freddy dood, dan verdwijnen die andere gasten.

Geplaatst: (bewerkt)

misschien zeg ik nu iets heel doms, maar de vraag was Nadat hij Freddie moet achtervolgen. ik weet niet welke missie erna komt. en ik weet ook niet wat Kortchack precies bedoelde, maar goed. Doe iets leuks met deze informatie ^_^

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:
misschien zeg ik nu iets heel doms, maar de vraag was Nadat hij Freddie moet achtervolgen. ik weet niet welke missie erna komt. en ik weet ook niet wat Kortchack precies bedoelde, maar goed. Doe iets leuks met deze informatie ^_^

En gelijk heb je, ik heb het in mijn post alleen maar over de achtervolging gehad. Hier nog wat tips dan.

Als je eenmaal bent aangekomen bij het plaatsje zul je hem aantreffen bij een aantal Vagos leden die het ook op je gemunt hebben. Het is handig om flink wat kogels mee te nemen tijdens deze missie. Uiteraard is een SMG een geschikt wapen maar er zijn ook wel wat andere wapens die goed van pas zullen komen. Schiet ze allemaal nu allemaal neer en je hebt de missie gehaald. Kom niet met een standaard pistool aanzetten maar probeer een sneller geweer. Als het goed is moet het nu lukken, je kunt ook nog even hier kijken waar min of meer dezelfde tips staan. Uiteraard kun je daar ook informatie over andere missies vinden omtrent GTA. Veel succes!

Geplaatst:

En gelijk heb je, ik heb het in mijn post alleen maar over de achtervolging gehad. Hier nog wat tips dan.

Als je eenmaal bent aangekomen bij het plaatsje zul je hem aantreffen bij een aantal Vagos leden die het ook op je gemunt hebben. Het is handig om flink wat kogels mee te nemen tijdens deze missie. Uiteraard is een SMG een geschikt wapen maar er zijn ook wel wat andere wapens die goed van pas zullen komen. Schiet ze allemaal nu allemaal neer en je hebt de missie gehaald. Kom niet met een standaard pistool aanzetten maar probeer een sneller geweer. Als het goed is moet het nu lukken, je kunt ook nog even hier kijken waar min of meer dezelfde tips staan. Uiteraard kun je daar ook informatie over andere missies vinden omtrent GTA. Veel succes!

Je kan beter gelijk Freddy neerknallen, dan verdwijnen die anderen en hoef je alleen nog maar OG Loc weg te brengen

Geplaatst:

Dat is ook een optie ja, maar het is leuker om alle Los Santos Vagos af te knallen. Dat geeft meer uitdaging in de missie Og Log, dat is bij alle missies trouwens zo. Overigens ligt het probleem niet bij het laatste stuk bij de missie van de topicstarter maar bij de achtervolging met de moter. ;)

Geplaatst:
Dat is ook een optie ja, maar het is leuker om alle Los Santos Vagos af te knallen. Dat geeft meer uitdaging in de missie Og Log, dat is bij alle missies trouwens zo. Overigens ligt het probleem niet bij het laatste stuk bij de missie van de topicstarter maar bij de achtervolging met de moter. ;)

Hij zegt anders wel, Nadat hij Freddie moet achtervolgen. Ik dacht eigenlijk dat hij het over de missie daarna had, maar goed. Kan hij zelf niet ff reageren. ^_^

Geplaatst:

Zoals DenkaanHenk al zei is het een optie. Maar als mensen zich gaan focussen op het schieten loopt her rijden wel eens uit de hand. Het schieten gaat ten kost van je rijgedrag. Daarnaast kost het ook veel kogels. Normaal kun je mensen met 4 á 5 kogels van hun motor afschieten. Maar hier niet. Je moet eerst de motor aan flarden schieten voor dat Freddy (de gast die je volgt) van zijn motor afvalt/stapt. Maar het komt erop neer wat jij het beste of het makkelijkst vind.

OVer dat laatste stukje moet je zoals iemand anders al zei over goede en sterke wapens beschikken. Zelf neem ik altijd de Combat Shotgun. 7 kogels is genoeg om 3 á 4 Vagos members binnen een snelle tijd uit te schakelen. Natuurlijk kan volle armor en health ook van pas komen.

Veel succes nog met de missie! :tu:

GTA-fan2... :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...