Jarno Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) Ik ga naast GTAMapperLight ook nog de gewone Moomapper 0.93 van Delfi en KCow vertalen naar Nederlands. Handig voor Nederlandse mappers. Houd deze topic in de gaten voor alle nieuwtjes en screenshots. Status: [ ##||||||| ] (0%) Als een streepje een haakje is (#) is hij voor zover af. Vele dank aan KCow en Delfi! Laatste nieuws van Moomapper NL Donderdag 3-2-2005 Ik heb About-box al vertaald Donderdag 3-2-2005 Project gestart Bewerkt: 3 februari 2005 door Jarno Reageren
MAD_STUNTER Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Hopelijk word het een goeie... Want ik snap d'r namelijk geen $@()*%)(@)$*^&$@ van... Maar ik wil het heel graag leren om zo m'n eigen Vice City te modden! Greetz Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Jarno leuk project maar er is alleen een nieuwe versie van de m00mapper gereleased...versie 0.93...ik zal hem in de ddb zetten van gtag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.