Jump to content

PSP speelt Blu-ray-films

Recommended Posts

Geplaatst:

Het wordt binnenkort mogelijk Blu-ray-films te bekijken op de draagbare spelconsole van Sony, de PlayStation Portable (PSP). Aangezien de schijfjes natuurlijk niet in een PSP passen, moeten filmliefhebbers de film wel eerst van de PlayStation 3 kopiëren naar de geheugenkaart van de gameconsole, meldt Sony. De nieuwe functionaliteit komt er nog dit jaar, meldt het bedrijf. (sam)

http://www.hln.be/hln/nl/1237/Playstation/...ray-films.dhtml

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Leuk voor mensen met veel geheugen, anders is dit geen groot nieuws, want ''normale'' films konden daarvoor ook al worden afgespeelt op de PSP. Wel goed voor de band tussen de PSP en de PS3, die hierdoor alleen nog maar beter wordt :)

Geplaatst:

Kost heel veel ruimte en Blu-ray films kijken op een PSP schermpje is hetzelfde als normale films. Het beeldkwaliteit van een PSP is gewoon niet goed genoeg voor BR films.

Geplaatst:

Dan weet ik niet wat voor geheugenkaartjes je nodig gaat hebben, want dat gaat nooit passen op een 2 gig kaartje.. :? Dan moet iedereen een kaart kopen van weet ik veel hoeveel gig wil je een beetje normale film kijken..

En dan moet je ook nog een Blu ray DVD kopen á €30, plus een geheugenkaartje. 2 gig is ongeveer €40 (en dat is natuurlijk lang niet genoeg. Dus minimaal €70 om 1 film te kijken op je PSP :? mij niet gezien dus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...