BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo allemaal is er ook en progama waar mee je auto's kogel vrij maakt .Een soort car editor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Met de Vice City Ultimate Trainer 2.0 heb je zo'n optie, >>>hier<<< kun je de Vice City Ultimate Trainer 2.0 downloaden. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Met de Vice City Ultimate Trainer 2.0 heb je zo'n optie, >>>hier<<< kun je de Vice City Ultimate Trainer 2.0 downloaden. Veel plezier ermee! Ja bedankt. Maar hij zecht gta exe not found maar ik heb hem toch echt wel bij gta exe map geplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je hem ook bij Game Data staan? Zoniet zet hem daar dan eens neer... En start hem dan eens eerst op en Daarna GTA, Lukt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je hem ook bij Game Data staan? Zoniet zet hem daar dan eens neer... En start hem dan eens eerst op en Daarna GTA, Lukt dat? ik zal het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Nope maar ik heb het niet aleen met vc ultimate maar met meerdere progamma's. bijf ggm etz dan zecht hij overal gta vc exe not found gebruik wel vista(ik sukkel) is dat een probleem Bewerkt: 31 maart 2008 door BENEB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Dat zou geen verschil hoeven te maken... wel moet ik zeggen dat Vista niet de beste computer is voor grote spellen en GTA hoort bij die groep... Wel zeker is dat het aan de computer of aan jou ligt... Daar bedoel ik niks mee Bewerkt: 31 maart 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.