Marioleo69 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hey, Toen ik gta sa weer opnieuw had geistalleerd, kreeg ik 3 snelkoppelingen op mijn bureaublad. Als ik ze dan wil verwijderen staat er: 'Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.' En als ik er dubbel opklik gebeurd er niks. Wie weet hoe ik dit kan verwijderen? Alvast bedankt, Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Verwijder je GTA San Andreas icoontje wat normaal altijd op je bureaublad staat, verwijder daarna één van de andere GTA San Andreas icoontjes. Herhaal dit een paar keer tot je één icoontje over houd, succes! Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Hallo, Probeer eens je computer opnieuw op te starten. Lukt het dan wel? ^^Edit Weer wat geleerd. Bewerkt: 31 maart 2008 door Gangsta Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Verwijder je GTA San Andreas icoontje wat normaal altijd op je bureaublad staat, verwijder daarna één van de andere GTA San Andreas icoontjes. Herhaal dit een paar keer tot je één icoontje over houd, succes! Bedankt, ze zijn weg! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.