Jump to content

Hemel Uitleg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok, ik ben dus via de Ganton Gym in Hemel A terechtgekomen.

Ik vloog naar de dichtstbijzijnde portal, bij Warehouse 1 of 2, en als ik daar naar beneden ga kom ik op een lichter punt uit, maar ik zie nergens een hidden interior net als dat je bij Ganton Gym ziet.

Hoe komt dit?

ps. Ik speel op de Xbox (heb hem evt. ook op PC)

Mvg, Justin.

Geplaatst: (bewerkt)

Je zit dan te laag, je zult ook geen Warehuis zien, maar een gele marker in het niets. Onder de marker is een onzichtbaar vloertje zodat je door de marker kunt gaan. ;)

Bijde markers liggen op ongeveer de zelfde hoogte als de Ganton Gym.

Bewerkt: door Basssss

Dat komt omdat je eerst nog even ergens heen moet 'vliegen'. daar kun je hier nog een hele pagina over vinden:

Op WikiGTA Succes! :tu:

EDIT@Hierboven: Bijna 1 Min. Later, Nouhou!!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

hmmm bedankt heb het gevonden..

wat is het nut hiervan behalve dat je een aantal hidden interiors kunt bezoeken?

Geplaatst:

Deze interiors bekijken, maar wat ook grappig is:

1. Je kunt Horseshoes, Oysters en Snapshots (misschien ook wel Tags) in het universum vinden.

2. Je kunt er ook andere pickups vinden zoals wapen, health en armor.

3. Je kunt zwemmen in het universum.

Maar het moet ook echt een hobby zijn om deze te betreden (het is mijn hobby), anders is het niks aan. :)

Ff een shot van SF HQ vanuit het universum.

SFHQFoto.jpg

Let niet op dat rode vakje, deze shot heb ik gebruikt om aan te geven via waar je in het interior kon komen.[/font]

Zoals hij in de spoiler (da's dat zwarte ding waar je, als je erop gaat staan, een tekst ziet) vermeld, is dat bedoeld om aan te geven waar je dit interieur kunt benaderen. Daar zal dus een gedeelte unsolid zijn, waardoor je het interieur in kan.

Over Bassss: Ik weet niet of je in één van de interieuren kunt zwemmen (Oysters)? :puh:

@ Bassss hieronder: Ah, 'kay. Dankje! :)

Bewerkt: door VWO-er
Over Bassss: Ik weet niet of je in één van de interieuren kunt zwemmen (Oysters)? :puh:

Niet de interieuren, maar de universums. Vlieg maar naar de red zone, ga dan omlaag. Daar ligt water. Op de bodem van het hele universum zit de heel San Andreas maar dan onzichtbaar, je kunt de gebouwen en bomen en dergelijk nog wel voelen.

Als je dan naar het water gaat zal je er ook gewoon de Oysters in vinden waar ze normaal ook liggen. (Ik heb in het universum de Oyster gevonden die in het buitenzwembad ligt van de Madd Dogg Mansion) :)

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...