profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik kan geen muziek meer openen.Kijk maar. Echt raar,ik denk dat ik bij het handmatig schoonmaken op mijn pc gisteren iets te veel heb verwijdert. Kan ik dit misschien ergens anders terug (en gratis) downloaden. Reageren
Gangsta Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ga naar Start > Configuratie Scherm > Software > En zoek Windows Media Player op. Als die erbij staat, verwijder je hem en installeer je het opnieuw: Windows Media Player 11 voor Windows XP: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...11/default.aspx Succes. Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Misschien werkt Rechtermuisknop > Openen met... ? Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik kan deze niet downloaden denk ik. Ik heb een illigaal internet. :$ :$ Reageren
gta-pilot Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 hoe krijg je dat dan? xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.