tinyq Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik wil graag wat admin commands in mn game script aleen weet niet hoe kheb het wel geprobeerd maar ik bedoel dus dat admins vehicles kunnen spawen en kleuren van autos kunnen changen en nitro adden ect. bedankt alvast ps hier is mn script staat bij commands al een command me /v (vehicleid) maar die klopt waarschijnlijk niet mijnscript.txt Reageren
JayKay Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Wat misschien makkelijker is voor je is om een compleet admin filterscript te gebruiken. Een voorbeeld hiervan is Xtreme Admin 2. Dit is een filterscript met heel veel admin commands. Ik heb de link hier voor je: >Xtreme Admin 2< Reageren
tinyq Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) dat bedoel ik niet echt ik wil graag mn eigen dingen maken maar toch bedankt Bewerkt: 31 maart 2008 door tinyq Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.