markoes Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik zat net te zoeken op youtube en iet grappigs gevonden namelijk een filmpje waar iemand Windows XP op z'n PSP zet Het lijkt me best wel leuk om eens te proberen en nou is mijn vraag of iemand anders dit al weleens gedaan hefft moet je PSP gekraakt zijn voor dit? LINK VAN HET FILMPJE Reageren
GTAspirit Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik denk niet dat je psp gekraakt moet worden maar het kan zijn dat dat in scene is gezed he!!!! Reageren
.Phobia Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 jawel als een een deftige windows ' clone ' op je PSP wil hebben moet hij gedowngrade worden en gekraakt. anders werkt het niet ( of je hebt gewoon een zwake theme ) Reageren
DJRobin Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Je kunt het ergens downloaden, het is een soort (offline) site. Je moet dat invoeren bij je webbrowser op je psp en dan heb je Windows. @Aart hij hoeft niet gedowngrade te worden hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.