Jump to content

MTA race v1.1.1 script

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey ik kan nergens een MTA race v1.1.1 Script vinden weten jullie nog ergens een goeie? En hoe start ik een MIRC server op?

Geplaatst:
Heey ik kan nergens een MTA race v1.1.1 Script vinden weten jullie nog ergens een goeie? En hoe start ik een MIRC server op?

Ik ben geen mIRC kenner maar voor mIRC heb je geen server nodig. Je hebt best een computer nodig die 24/7 aanstaat met het programma mIRC op (het moet dus een computer zijn die op windows draait). In mIRC kan je doen Tools > Scripts Editor (werkt ook via Alt + R). Dan laad je daar het mIRC script. Dan zou je normaal een venster moeten krijgen met allerlei dingen die je moet invullen over je server zodat mIRC een verbinding met je MTA server kan maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu het SLR Script gedownload en draai het nu op het kanaal #aso Maar hoe connect ik het kanaal op mijn MTA Server?

Ik heb nu het aeron script, Maar Nu zegt ie Disconnect Timed-OUT Terwijl ik poort 2003 open heb staan ik heb poort 4003 ook open staan, Heeft iemand wat meer info?

Bewerkt: door Wrieh
Geplaatst:
Ik heb nu het SLR Script gedownload en draai het nu op het kanaal #aso Maar hoe connect ik het kanaal op mijn MTA Server?

Ik heb nu het aeron script, Maar Nu zegt ie Disconnect Timed-OUT Terwijl ik poort 2003 open heb staan ik heb poort 4003 ook open staan, Heeft iemand wat meer info?

Waarschijnlijk heb je de foute gegevens ingevuld. Je moet in je config ook remote admin op true hebben staan en de admin waarvan je de gegevens invult moet een admin met het level 5 zijn.

Als admin port moet je de admin port (standaard 44003 dacht ik) maar je zou ook eens moeten proberen met de admin port + 123 dus als je admin port standaard 44003 is dan moet je 44126 eens proberen.

Anders moet je nog eens heel goed overlopen of alle gegevens in je config bestand correct zijn.

Je moet inderdaad ook de scripts van Aeron standaard draaien en ik denk dat die andere een aanvulling op de rest zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...