Jump to content

Riot cheat

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem ik weet niet wat de riot cheat betekent maar het zit me erg in de weg ik wil de missie doen met matt dogg of zoiets en die springt er al gelijk af(van het dak die missie) nou heb ik gelezen dat je een save moet loaden zonder die chaet maar die is er niet is er nog een andere mogelijkheid??? en wat is nou eigenlijk de riot cheat ik hoop op snel antwoordt want ik wil graag verder

al vast bedankt:P :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Lekker als eerste :puh:

De Riot cheat is dat iedereen in rep en roer is. De steden zijn in chaotische status en iedereen vermoordt elkaar. Als je de cheat voor de missie Madd-Dog hebt gebruikt en gesaved. Dan moet je een New game beginnen omdat mad-dog meteen na de Cutscene springt. Dom, sorry :N Je moet nieuwe Game Starten. Je kan nog wel een voor de missie mad dog een savegame nemen. Die vind je hier:

Versie 1: >>Klik<<

Versie 2: >>Klik<<

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Je zou een Savegame kunnen downloaden na de missie Madd Dogg, in >>>dit<<< topic staan de Savegames van versie 1 en in >>>dit<<< topic staan de Savegames van versie 2. Plaats de gewenste Savegame in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten, succes ermee! ;)

De Riot Cheat is een cheat die ervoor zorgt dat je de missie Mad dogg simpelweg niet meer kan halen. Als je hem hebt gebruikt zie je boven in je schermpje "Cheat Activated" staan. Eerder dan dit heb je hem niet gebruikt.

Edit: Moet echt sneller leren typen. :(

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Ga naar www.gtagarage.com en zoek de GTA San Andreas Savegame Editor. Open hem en laad je savegame erin, en vink Riot uit. Save hem nu, laad je game in GTA San Andreas, en voila, de riots zijn verdwenen.

De riot cheat zorgt ervoor dat alle mensen met elkaar gaan vechten. Dit gebeurt ook na de missie 'Riot', waar Tenpenny dan word vrijgesproken. Nu je geen andere save hebt kun je, mits je de PC versie hebt, een savegame downloaden. Kijk dan eerst naar je SA versie.

Als je de PS2 versie hebt sla dit dan over

Hoe zie ik welke versie ik heb?

Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' en kijk hoeveel kB je 'Script.img' is.

Is het bestand 568 kB groot -> V1

Is het bestand 562 kB groot -> V2

Als je V1 hebt kun >>hier<< een savegame download ná de missie Mad Dogg. Als je V2 hebt moet je >>hier een savegame download ná de missie Mad Dogg. Na het download uitpakken met >>Winrar<< en het .b bestand plaatsen in 'Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files'.

Als je de PS2 versie hebt van SA kun je >>hier<< een 100% savegame downloaden. De savegame plaatsen doe je dan als volgt:

Van PC terug naar PS2

[1] Download de gehaalde SaveGame en kopiër of verplaats het op je USB-Stick.

[2] Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3] Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4] Kies opnieuw 'Max Memory' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5] Kies vervolgens weer 'My devices', selecteer dan als 'Primary Device' de USB-Stick.

[6] Kies 'SanAndreas', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Druk op de Right.gif-Button en selecteer 'Uncrush'.

[7] Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op Cross.gif

[8] Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en San Andreas opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Veel succes! :tu:

EDIT:Damn, ik was ook nog eens de eerste in topic. :N

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...