Sonny-The-Pilot Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Onderwerp: Vliegtuigen Soort design: sig Size design: Wat jij wilt.... Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Uiterlijk 1 mei Opmerking: Ik post mijne na de jouwe EDIT: Wilt iemand de titel mischien ff veranderen in Sonny-The-Pilot Vs Pie is Delicious? Bewerkt: 30 april 2008 door RonaldVC
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Omdat niemand er meer wat van snapt, post ik het opnieuw: Mijne: pie is delicous! : Succes Pie!! Bewerkt: 26 april 2008 door Sonny-The-Pilot
RonaldVC Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Wacht even, dit topic is zo wat van vervuild, zodat het zeer onduidelijk is wie er nou tegen wie battled. Ik ga dit topic opruimen, en de stemronde gaat per vandaag in. Er kan gestemd worden tot en met 28 april!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) In het topic staat: Onderwerp: Sig, Dit is toch geen sig! Wacht even, dit topic is zo wat van vervuild, zodat het zeer onduidelijk is wie er nou tegen wie battled. Ik ga dit topic opruimen, en de stemronde gaat per vandaag in.Er kan gestemd worden tot en met 28 april! Goed gedaan RonaldVC Sonny-The-Pilot: Leeg Plaatje. Een paar wolken en een 'rood vliegtuig'. De tekst past er helemaal niet bij. Rate: 5/10 Pie is delicous!: Onduidenlijk plaatje, Vreemde combinaties en ik mis je naam. Rate: 4/10 Sorry dat ik zo kort ben, maar ik moet gaan. Stem: Sonny-The-Pilot Hieronder: Staat dat in mijn post? Bewerkt: 28 april 2008 door Unmountable Tijmen
gta-pilot Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Sonny-The-Pilot:Leeg Plaatje. Een paar wolken en een 'rood vliegtuig'. De tekst past er helemaal niet bij. Rate: 5/10 Pie is delicous!: Onduidenlijk plaatje, Vreemde combinaties en ik mis je naam. Rate: 4/10 Sorry dat ik zo kort ben, maar ik moet gaan. Stem: Sonny-The-Pilot Dus omdat hij zijn naam er niet in heeft staan word het een minder cijfer? Slaat ook regends op.... Mijn stem gaat naar Pie omdat die er veel cooler uit ziet
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het is 30 April, en het staat gelijk... En nu?
Hanneswasco Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Het is 30 April, en het staat gelijk... En nu? Zoals je al in de regels kon zien moet je dan een PM sturen naar één van de moderators. Deze zullen dan je battle verlengen. Je mag niet zelf verlengen!
1974 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 SONNY THE PILOT:die van ju heeft mooie kleuren maar is een beetje leeg 8/10 PIE IS DELICOUS:die van jou heeft ook mooier kleuren en is iets voller 9/10 VOTE:PIE .
Recommended Posts