Jump to content

Auto's vervoeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de volgende auto kun je andere auto's meenemen, maar bij mij vallen die er altijd vanaf. Kun je die auto's vastzetten ofzow??

Ik rijd er altid voorzichtig mee, maar als er dan iemand tegen aanrijd, valt hij er altijd vanaf.

Kan iemand mij helpen plz.????

Edit: Stomme Spelfout :Y

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Nee, volgens mij is het praktisch onmogelijk om auto's, motoren en aanverwant gemotoriseerd speelgoed op die Packer mee te nemen. Alleen in de missie Cop Wheels kan het en voorderest niet. Ik heb het ook wel eens gedaan en dan vallen ze er steeds af. En als je een auto klem zet door het bovenste dek te laten zakken op het dak van die auto dan ziet dat spel het blijkbaar als een soort van aanrijding en ontploft het geheel uiteindelijk. Wellicht is er ergens een mod of zo waarmee het wél kan maar standaard volgens mij niet :N

maar wat is het nut van deze auto dan, hij is lelijk, langzaam en kan niks vervoeren. :-(

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

1. Je kan er mee stunten.

2. Je kan de klep omhoog doen.

3. Je kan er lekker mee Beuken ^_^

Geplaatst:

Waarschijnlijk zit ie er in voor die missie. Cop Wheels.

En je kan er wel autos mee vervoeren alleen moet je niet te hard rijden.. heel rustig rijden dan lukt het meestal wel, althans bij mij iig...

Geplaatst:

En je kan er wel autos mee vervoeren alleen moet je niet te hard rijden.. heel rustig rijden dan lukt het meestal wel, althans bij mij iig...

Bij mij knallen er altijd andere auto's tegen mij aan, dan lukt het niet. :N

Geplaatst:

Bij mij knallen er altijd andere auto's tegen mij aan, dan lukt het niet. :N

De domme apenbestuurders gebruiken nooit de handrem! :schater::dans:

Voor je het weet, knallen er een paar bestuurders keihard tegen je reet aan! :D

Dus rustig vervoeren zit er niet in.

Geplaatst:

Volgens mij is dit niet echt bedoeld voor wagens op te plaatsen en dus enkel voor "de show".

Je kan dus zoals eerder gezecht beter een towtruck nemen.De kans dat er wagens op je truck die je nu hebt blijven staan is waarschijnlijk toeval.

Ik kan het in ieder geval niet.Maar wie ben ik. :D

Volgens mij is er al een ander topic,over precies het zelfde onderwerp...:puh:

En mij is het ook nooit gelukt,als ik de bocht omga, valt de auto eraf..

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Je kunt alleen in de missie Cop Wheels wagens op zo'nding zetten, ik heb het ook wel geprobeerd alleen dan rollen ze ervan af. Wel handig is dat bij multiplayer gaat rijden en dat player 2 achter de laatste auto gaat staan zodat ze niet kunnen wegrollen en dan een bom plakt op de laatste auto... dan ga je naar de zijkant zodat de auto weg kan rollen... dan rolt de auto weg en dan gebruik je de afstandbediening en... BOEM. En intussen moet je snel weer achter de andere auto die nu als laatste er staat, misschien is dit handig als je bij multiplayer achtervolgd wordt...

• 1 maand later...
Geplaatst:

je kan er wel een auto mee vervoeren (ééntje maar) je moet de auto op de onderste ''plank'' zetten en dan de bovenste ''plank'' naar beneden doen, je moet aleen niet te hard sturen anders heb je kans dattie eruit valt :7 , en je moet de bovenste plank ook niet te ver naar beneden doen want dan vliegt ie in de fik :dans:

je hebt trouwens wel een auto-mod, die verplaatst de packer voor een packer (wtf :puh:) maar dan met een paar (sanandreejas) autos erop. op www.gta3.net (wel duits :7 )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...