Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Recommended Posts

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

12

• NickOwnage

11

• Nissan

8

• thebig

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb honderden euros verspilt aan dat spel vroeger :schater:

Vroeger was het fun maar ikben er achter gekomen dat het heel heel heel kinderachtig is :engel:

Geplaatst:

Ook ik heb het vroeger gespeeld. Het was soms best verslavend. Soms weleens gehackt dat spullen gejat, maar toen ben ik een keer gepakt en meteen gestopt. Ik was toen een jaar of 10, 12.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het vroeger vrij intensief gespeeld. Ooit won ik zo'n zeldzame typemachine, en die heb ik -Zo bleek achteraf- voor veel te weinig verpatst. Ik had ontzettend 'rijk' (Voor zover je dat kunt zijn in een virtueel hotel) kunnen zijn, maar helaas was ik destijds nogal onwetend.

Inmiddels heb ik het spel al een jaar of twee niet meer aangeraakt, vanwege de updates die het spel bepaald geen goed doen. Daarnaast vind ik het ook niet zo interessant meer, op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien. Dit is er vandaag de dag nog over van mijn bezittingen.

Geplaatst:

Gespeeld is een groot woord. Ik heb er wel eens wat rondgehangen. Ooit eens een account aangemaakt omdat een site waar ik lid van was daar een kamer had.

Paar keer erop gezeten, maar daarna niet meer. Ik raak het al jaren niet meer aan. Ook nooit een cent aan uitgegeven. Het is wel een beetje gevaarlijk dat men geld vraagt voor virtuele objecten. Je werkt schulden daarmee in de hand, want die jonge koters weten niet van stoppen.

Geplaatst:

Ik speelde het op de basisschool heel effetjes, god wat zou ik die verspilde tijd graag terugwillen sad2.gif.

Haha zonde van je tijd ja :puh:

BTW: iedereen zegt wel dat het een kutspel is maar dat zeggen jullie omdat jullie geen meubels ofzo hebben :puh:

Ikzelf heb het een lange tijd gedaan vanaf groep 7 tot de 1ste...

Ik had/heb nogsteeds vreed veel spulletjes maar door die Updates is het spel gwn verpest.

Een Dikke 6/10

• 1 maand later...
Geplaatst:

Inderdaad, sommige updates zijn wel verneukt. Maar vind toch ook wel grappig. Ik heb daarintegen best veel meubels.

Hebben jullie nog gehoord wat er op 10'10'2010 is gebeurd? 20 Moderatoren waren online. Habbo dreeg gehackt te worden. :D Geweldig. door VkH Hackersgroep. Die hebben o.a. ook Runescape enzo weleens gehackt.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het kapot gespeeld toen ik jong(er) was, nu zijn al mijn ''homies'' inactief en is het hotel kut. Ik heb gehoord dat je zelfs badges krijgt als je kado's geeft en dat je ''respect'' uit kan delen? Ik heb ook gehoord dat het ruilen nu helemaal anders gaat en alles kut is etc. Ik heb overigens nog een vriendenbeker van een (ex?)-stafflid staan. Het was wel een leuke community, maar de sfeer is helemaal verdwenen en noobs overladen het hele hotel..

Habbo is géén game maar een community, net als dit forum. Om het even duidelijk te maken!!

De updates hebben het naar mijn mening verpest btw, ik moet bekennen dat ik destijds nog wel wat mensen heb ontmoet die ik vanuit Habbo heb leren kennen :cab: .

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Ik heb Habbo heel lang gespeeld.

Heb ook veel geld uitgegeven aan dat spel :7

Was vroeger wel leuk, maar zoals Dotz, zijn mijn 'Habbo-Vrienden' ook allemaal gestopt. Waren wel heel leuke tijden in het Theaterdome :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...