Puma Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Afgelopen weken vond de MACC (Musical Awards Candea College) plaats op het CC, waar wij aan mee deden. We zijn tot de laatste ronde gekomen, waar dit filmpje gemaakt is. Ik speel zelf basgitaar en doe de zang; we spelen krap 4 maandjes samen en ik ben pas 4-5 weken aan het oefenen met zingen, dus verwacht er niet te veel van . Het leek me wel leuk om 't hier te showen, om te kijken wat jullie ervan vinden. En nee, we hebben niet gewonnen. Een paar andere dudes speelden Stairway to Heaven (Led Zeppelin) en ownden ons . Je kunt hier hun filmpje bekijken. Reageren
Jay; Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Guns 'N Roses is één van mijn favoriete bands en uiteraard is dit een fantastisch nummer van hun. Ik moet zeggen dat jullie hem erg mooi hebben nagespeeld. KUTGW! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het kan aan de camera liggen, maar het gitaarintro klinkt een beetje slecht. Afgezien daarvan wel leuk gedaan! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Goed gedaan! Wat was dat stukje voor de intro trouwens? Addicted2 Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Jullie zijn egt goed voor iemand die net begonnen is , conclusie : Keep Up The Good Work Reageren
Wesley Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Geweldig intro'tje van Sweet Child O' Mine! Reageren
Preddy Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Jammer dat het "Where do we go" stuk er niet in zit (vocaal dan), kijk ik altijd naar uit als ik dit nummer hoor. Dat zal echter wel teveel van het goede zijn geweest, voor de rest vond ik het wel goed nagedaan . Bij het filmpje van de winnaars, waarom moet er nou zo'n groupiemokkel dat filmen. Kijk je 6 minuten het "saaie" gedeelte wachtend op de solo, en wanneer het moment suprême er is... zucht. Reageren
tjoef Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Yeah Mooi werk, de zang viel nog best mee hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.