steintje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 zal de stad new york in dit spel groter zijn dan los santos, sanfierro en las venturas? ik weet wel dat deze meer straten heeft maar niet of het groter is. Daarbij bedoel ik niet het platteland. Als dit topic onzin is sluit hem dan maar. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) De stad is iets kleiner dan san andreas. Manhattan moet je vergelijken met San Fiero (zelfde breedte) van boven tot de helft van de berg (zuiden). Had laatst een paar afbeeldingen gevonden hierover. Zal ze ff zoeken en dan post ik ze hier ff Bewerkt: 31 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik denk dat het een onzin topic is Denk ik Maar ik denk dat GTA IV Groter is dan 1 stad want in GTA IV Is dat de game wereld, En in GTA SA Is het maar 1 stad van de 3. Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 zal de stad new york in dit spel groter zijn dan los santos, sanfierro en las venturas? ik weet weldat deze meer straten heeft maar niet of het groter is. Daarbij bedoel ik niet het platteland. Als dit topic onzin is sluit hem dan maar. GTA IV zal natuurlijk niet zo klein zijn als een van de steden uit gta san andreas. voor de rest geeft kai-ShockWave al genoeg informatie. Reageren
Legenderion Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dit is toch al bekend? ongeveer 3/4de van GTA SA Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hij zal wel groter zijn als 1 van de steden dat sowieso maar hij is ook anders groter omdat je ook binnen de gebouwen kan en dat oppervlak invorige delen niet mee telde omdat je toch nergens in kon op een aantal uitzonderingen na Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) ff terugkoment op me poste bovenaan dit topic, heb die kaart niet meer kunnen vinden Maar daarop was te zien dat het middelste eiland even groot was als san fiero tot aan de berg en dan je het rechter eiland (dukes en die andere) kunt vergelijken met heel eiland van los santos (met dus dat platteland erbij voor een groot stuk). Bewerkt: 1 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Hayte Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 het land is kleiner, maar je hebt er geen platteland Reageren
Racingfreak Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Je wist gewoon al dat dit een onzin topic is, en dat is het ook. Het lijkt me logisch dat Liberty city in GTA IV, veel groter is dan maar 1 Stad in GTA SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.