BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Komt vcs ooit nog op pc of zit dat er niet meer in Bewerkt: 31 maart 2008 door GTA-Sheep zinloze afbeelding verwijderd Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories zullen niet op de computer uitkomen, aangezien Rockstar bezig is met het GTA IV niveau. De graphics van GTA Vice City Stories en GTA Liberty City Stories zijn niet meer van deze tijd, hopelijk weet je nu meer. Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Volgens mij heb je hem perongeluk verkeerd gepost. Reageren
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Volgens mij heb je hem perongeluk verkeerd gepost. Ok bedankt (wat heb ik verkeerd gepost bdw) is er een progamaatje dat je vc om bouwd naar vcs of zijn de graphics niet gelijk met die van de gewone vc Bewerkt: 31 maart 2008 door BENEB Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Je vroeg iets over gta vice city stories en je poste het in het liberty city stories gedeelte. Maar don't panic.Dat kan iedereen gebeuren.En trouwens als een mod dit ziet verplaatst hij het wel naar vcs fora. EDIT:nee BENEB dat is er (denk ik) niet.Trouwens,de graphics zouden te verschillend zijn ja. Bewerkt: 31 maart 2008 door profile Reageren
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Je vroeg iets over gta vice city stories en je poste het in het liberty city stories gedeelte. Maar don't panic.Dat kan iedereen gebeuren.En trouwens als een mod dit ziet verplaatst hij het wel naar vcs fora. ok niet gezien non problemo Reageren
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) maar is het mogelijk om vc om te bouwen naar vcs of zijn het totaal andere graphics of andere bestands vormat. Bewerkt: 31 maart 2008 door GTA-Sheep zinloze afbeelding verwijderd Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 maar is het mogelijk om vc om te bouwen naar vcs of zijn het totaal andere graphics of andere bestands vormat. Normaal niet nee.Dit zou misschien wel kunnen maar dan met een soort trainer. In onze gtaforum download base moet je niet gaan kijken want daar zitten voorlopig nog geen trainers in van VCS. Maar als je wat rondsurft zal je wellicht wat vinden.Let wel op dat ze van Europese afkomst zijn.Anders werkt het niet. En oja ik post geen links omdat dat tegen de regels zou zijn. Reageren
BENEB Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 maar is het mogelijk om vc om te bouwen naar vcs of zijn het totaal andere graphics of andere bestands vormat. zal effe rond sneupen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.