Scarcetti Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik zoek een gratis programma waarmee je videoclips kan omzetten naar mp-4 als ik google probeer kom ik aleen maar uit op betalende versies misschien heeft iemand hier een programma =D xD Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Je kan Zamzar.com proberen. Je moet je bestand uploaden en vervolgens krijg je via je mail een link, waarna je een dag de tijd hebt om het nieuwe bestand te downloaden. En het is gewoon gratis. Succes! Reageren
Scarcetti Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Je kan Zamzar.com proberen. Je moet je bestand uploaden en vervolgens krijg je via je mail een link, waarna je een dag de tijd hebt om het nieuwe bestand te downloaden. En het is gewoon gratis. Succes! Dank je Je Bent de Held van De Dag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.