Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Deze keer GTA IV Maar weer eens gedaan Rates en Comment's ? Bewerkt: 31 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Niet goed geslaagd. Wit rond Niko is niet mooi want het is te fel. Het is wel leuke diee van IV verschuift. De achtergrond past totaal niet op Niko. De lettertype is matig. 6,8/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Comment: Ik heb beter van jou gezien al moet ik zeggen dat je altijd dezelfde type sig's maakt. Een GTA Personage, GTA Logo, Je naam erg dik gedrukt en een door elkaar lopend achtergrondje. Ik zou dus best wel is wat totaal anders van jou willen zien. Dan nu echt over je sig, aller eerst vind ik de render niet echt goed ingeblend. De tekst heb je wel goed geplaatst en ik zou momenteel even geen andere kleur kunnen bedenken. Verder is het een veel te dikke border die wellicht in een andere kleur kon en niet over je renders hoofd zou kunnen doorlopen. Verder is de achtergrond wat veel, kies in het vervolg een rustige achtergrond met normale brushes. Dit maakt het echt stukken mooier namelijk. Ik heb echt veel betere van jou gezien vandaar mijn rate. Rate: 5.1 Bewerkt: 31 maart 2008 door Jay; Reageren
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Je maakt inderdaad veel sigs waar het logo grootdeels de signature in beslag neemt en dat vind ik zonde... De achtergrond lijkt net een vulkaan en dat vind ik niet passen bij Niko en eigelijks helemaal niet bij GTA... De border heeft de verkeerde kleur en is veels te dik... ook heeft de border rare hoeken... Je tekst vind ik te veel naar de border en de rode kleur ervan vind ik walgelijk... ook het IV logo zit tegen de border aan en dat is niet mooi, in jou geval want ik vind dat Tom Hagen dit veel beter heeft... ook vind ik het logo te groot... ook die andere zwarte logo vind ik niet mooi... Het enige wat ik nog een beetje mooi vind is de outerglow... Ik voor de sig 4/10 BTW:Heb je je huidige sig wel geupload? Bewerkt: 1 april 2008 door hackman Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ja die heb ik al geupload Hier: Hier Maar bedankt voor de Rate's, ik probeer het te verbeteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.