Jump to content

roeibootjes


steintje

Recommended Posts

op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar.
Als je een feitje hebt gevonden, dan kijk je of die al bekend is (zoeken in het feitentopic), en zo niet, dan plaats je hem. Voor elk feitje een topic aanmaken wordt chaos. Niet meer doen dus :N
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, lijkt mij anders best gaaf, roeibootjes:P Beetje naar de overkant varen en terug:D Ik verwacht in IV toch zeker dat je met de pond/veerboot naar de overkant kan varen. Voor bijvoorbeeld 30 a 50 $. Het is natuurlijk wel zo van 'Hoe echter, hoe beter'. :puh: Toch?:D

Swiggers

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets kan best vet zijn hoor... Jullie denken alleen aan snelheid, en dan zuigt een roeiboot inderdaad. Maar besef wel dat een speedboot/motorboot echt lompe herrie maakt. Als je ergens midden in de nacht op een zéér stealthy manier ergens in moet breken, op een plek waar je alleen met de boot kunt komen, dan is een roeiboot een stuk handiger dan zo'n speedboot denk ik. Lekker geluidloos, in zo'n geval beter dan zo'n herriemakend snelheidsmonster. :)

Maar zoals Tom als zei, niet voor elk feitje hoef je een nieuw topic aan te maken, en al helemaal niet als je geen betrouwbare bron hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets kan best vet zijn hoor... Jullie denken alleen aan snelheid, en dan zuigt een roeiboot inderdaad. Maar besef wel dat een speedboot/motorboot echt lompe herrie maakt. Als je ergens midden in de nacht op een zéér stealthy manier ergens in moet breken, op een plek waar je alleen met de boot kunt komen, dan is een roeiboot een stuk handiger dan zo'n speedboot denk ik. Lekker geluidloos, in zo'n geval beter dan zo'n herriemakend snelheidsmonster. :)

Moet er ook geen vrachtschip langskomen :puh: donder je zo uit het bootje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...