steintje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar. Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar. Als je een feitje hebt gevonden, dan kijk je of die al bekend is (zoeken in het feitentopic), en zo niet, dan plaats je hem. Voor elk feitje een topic aanmaken wordt chaos. Niet meer doen dus Reageren
Tsirapo Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 waarschijnlijk zo vals als maar zijn kan wie gaat er in godsnaam in een roeibootje varen neem toch lekker een speedboot das sneller Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Lol, lijkt mij anders best gaaf, roeibootjes:P Beetje naar de overkant varen en terug:D Ik verwacht in IV toch zeker dat je met de pond/veerboot naar de overkant kan varen. Voor bijvoorbeeld 30 a 50 $. Het is natuurlijk wel zo van 'Hoe echter, hoe beter'. Toch? Swiggers Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Zou wel grappig zijn maar voegt het ook iets toe.Het moet idd realisties worden maar dan kan je van alles gaan toeveogen aan de game. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Leuk als je achterna gezeten wordt door politieboten xD ik hoop dan dat niko veel conditie heeft Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 VInd niet dat dit echt wat toevoegt aan het spel mocht het inderdaad zo zijn, dan zal ik er in iedergeval geen gebruik van maken Reageren
gtafreakje69 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Leuk als je achterna gezeten wordt door politieboten xD ik hoop dan dat niko veel conditie heeft hahahahahahahaha ik lach me krom op elke forum man goed gevonden Reageren
BaasB Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zoiets kan best vet zijn hoor... Jullie denken alleen aan snelheid, en dan zuigt een roeiboot inderdaad. Maar besef wel dat een speedboot/motorboot echt lompe herrie maakt. Als je ergens midden in de nacht op een zéér stealthy manier ergens in moet breken, op een plek waar je alleen met de boot kunt komen, dan is een roeiboot een stuk handiger dan zo'n speedboot denk ik. Lekker geluidloos, in zo'n geval beter dan zo'n herriemakend snelheidsmonster. Maar zoals Tom als zei, niet voor elk feitje hoef je een nieuw topic aan te maken, en al helemaal niet als je geen betrouwbare bron hebt. Reageren
philip14 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik geloof er niet veel van, maar het zou leuk zijn er het wel waar is Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Zoiets kan best vet zijn hoor... Jullie denken alleen aan snelheid, en dan zuigt een roeiboot inderdaad. Maar besef wel dat een speedboot/motorboot echt lompe herrie maakt. Als je ergens midden in de nacht op een zéér stealthy manier ergens in moet breken, op een plek waar je alleen met de boot kunt komen, dan is een roeiboot een stuk handiger dan zo'n speedboot denk ik. Lekker geluidloos, in zo'n geval beter dan zo'n herriemakend snelheidsmonster. Moet er ook geen vrachtschip langskomen donder je zo uit het bootje Reageren
js007 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 zou je dan zlf moeten roeien het zou wel leuk zijn als de vijand er in zit en je schiet het vol me gaatjes Reageren
dynastus Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 zou je dan zlf moeten roeien het zou wel leuk zijn als de vijand er in zit en je schiet het vol me gaatjes Lol blub blub ik ben een klein klein visje in een grote zeeeeee. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Je kunt met de lief in de roeiboot en zingt en de politie moet wenen want hte is ontroerend en zij gaan ontsnpannen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.