GTAIVfreak Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb die preview ook gelezen op 9lives. Daarin stond dat er in Midlle Park roeibootjes liggen in een meer. Misschien om een romantisch avondje uit te gaan met één van je vriendinnen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik heb die preview ook gelezen op 9lives. Daarin stond dat er in Midlle Park roeibootjes liggen in een meer. Misschien om een romantisch avondje uit te gaan met één van je vriendinnen. Ik denk dat ze ook die bedoelen idd Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Lol, lijkt mij anders best gaaf, roeibootjes:P Beetje naar de overkant varen en terug:D Ik verwacht in IV toch zeker dat je met de pond/veerboot naar de overkant kan varen. Voor bijvoorbeeld 30 a 50 $. Het is natuurlijk wel zo van 'Hoe echter, hoe beter'. Toch?Swiggers 50 dollar om met de overzetboot naar de andere kant van de rivier te gaan vind ik niet bepaald realistisch... Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 volgens mij bedoelde hij 5 want 50 is idd niet echt normaal Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Dat denk ik ook. By the way Joriz. De klokjes staan nog op wintertijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.