Jump to content

Vrijheidsbeeld lijkt te lachen

Recommended Posts

Geplaatst:

weten jullie ook of je in het vrijheidsbeeld kan dat lijkt me wel lachen en dat je bovenin in dat hoedje

kan eten in een restaurant ofzo. ik weet niet of dit al besproken is want ik ga natuurlijk niet alle topic,s lezen.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• steintje

4

• sanfuck

3

• L-Yah

2

• Scott14

1

Geplaatst:

Dat weet je niet.Zou inderdaad cool zijn.Na de aanslagen van 11 september mag je er niet meer in zoals al eerder werd vermeld.En aangezien dat gta IV zich na 2001 zal afspelen is de kans klein.Want R* zal het wel zo realistisch mogelijk (proberen) maken.Maar ja dat weet je niet hé.

Geplaatst:

ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij.

Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren.

Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben :puh:

Maar dat is alleen mijn fantasie :D

Geplaatst: (bewerkt)

Whaha, best een goede vraag. Aan de ene kant denk ik dat je best wel eens gelijk kan hebben. Maar aan de andere kant: 'T is en blijft een soort mafia spel:P Dus ik denk dat Rockstar dit niet heeft gedaan.

Swiggers

:cya:

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Het zou me niet verbazen als je er voor een missie in kan. En idd je mag er nu niet meer in maar het kan wel.. En je houd je toch niet aan de regels in GTA ^_^ ? Wss als je erin kan dat je dan wel politie achter je aan krijgt.

Geplaatst:

IK hoop het ook wel in iedergeval dat je daarin kan komen het liefst gewoon in elk gebouw, maar dat zullen we wel zien

Geplaatst:

t zou idd wel leep zijn als er een missie in the statue of happiness is en vermits ze het zo relistisch mogelijk willen doen met gta 4 zal je er mss niet in mogen ( wanted sterren ) maar wel kunnen .

Geplaatst:
t zou idd wel leep zijn als er een missie in the statue of happiness is en vermits ze het zo relistisch mogelijk willen doen met gta 4 zal je er mss niet in mogen ( wanted sterren ) maar wel kunnen .

Vrijheidsbeeld is in 2004 alweer opengegaan voor het publiek, na een grote onderhoudsbeurt. Dus hij is gewoon toegankelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...