steintje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 weten jullie ook of je in het vrijheidsbeeld kan dat lijkt me wel lachen en dat je bovenin in dat hoedje kan eten in een restaurant ofzo. ik weet niet of dit al besproken is want ik ga natuurlijk niet alle topic,s lezen. Reageren
Scott14 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 nee in het echt kan je er ook niet in, dus waarschijnlijk in gta iv ook niet. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 in het echt kan je er wel in Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dat weet je niet.Zou inderdaad cool zijn.Na de aanslagen van 11 september mag je er niet meer in zoals al eerder werd vermeld.En aangezien dat gta IV zich na 2001 zal afspelen is de kans klein.Want R* zal het wel zo realistisch mogelijk (proberen) maken.Maar ja dat weet je niet hé. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij. Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren. Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben Maar dat is alleen mijn fantasie Reageren
strandpop Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 zou wel lache zijn als je uit dat sprunk bekertje kon springen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 (bewerkt) Whaha, best een goede vraag. Aan de ene kant denk ik dat je best wel eens gelijk kan hebben. Maar aan de andere kant: 'T is en blijft een soort mafia spel:P Dus ik denk dat Rockstar dit niet heeft gedaan. Swiggers Bewerkt: 31 maart 2008 door swiggers Reageren
Legenderion Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Lol @ Topic naam @topic: Dit is zo ver de meeste denk ik weten, nog niet bekend... Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het zou me niet verbazen als je er voor een missie in kan. En idd je mag er nu niet meer in maar het kan wel.. En je houd je toch niet aan de regels in GTA ? Wss als je erin kan dat je dan wel politie achter je aan krijgt. Reageren
sanfuck Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 IK hoop het ook wel in iedergeval dat je daarin kan komen het liefst gewoon in elk gebouw, maar dat zullen we wel zien Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ikzelf denk het niet want in het echt kan je er ook niet in. (toch?) Groeten, Thegtaman Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Je kunt wel in de vrijheidsbeeld. Je kunt de uitzicht zien enzo. Reageren
freestyla Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 t zou idd wel leep zijn als er een missie in the statue of happiness is en vermits ze het zo relistisch mogelijk willen doen met gta 4 zal je er mss niet in mogen ( wanted sterren ) maar wel kunnen . Reageren
L-Yah Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 t zou idd wel leep zijn als er een missie in the statue of happiness is en vermits ze het zo relistisch mogelijk willen doen met gta 4 zal je er mss niet in mogen ( wanted sterren ) maar wel kunnen . Vrijheidsbeeld is in 2004 alweer opengegaan voor het publiek, na een grote onderhoudsbeurt. Dus hij is gewoon toegankelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.