Jump to content

Vrijheidsbeeld lijkt te lachen


steintje

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    4

  • sanfuck

    3

  • L-Yah

    2

  • Scott14

    1

Aan het begin ging dit topic heel ergens anders over, niet over dat het beeld lacht, lekker handig, de eerste 8 of 10 reacties slaan nou nergens op nu je de topic titel hebt aangepast, lekker boeiend dat dat beeld lacht het heet toch ook niet voor niks het blijheidsbeeld(nu is het een lekker overbodig topic geworden) (was het al wel maar nu nog meer)

Bewerkt: door sanfuck
Link to comment
Delen op andere websites

Dat van het beeld die lacht, was al bekend sinds de release van trailer 2...

Van dat restaurant, in het echt is er geen, maar je kan erwel in om door zo'n verrenkijkers te kijken.

Maar in GTA IV weet ik niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het begin ging dit topic heel ergens anders over, niet over dat het beeld lacht, lekker handig, de eerste 8 of 10 reacties slaan nou nergens op nu je de topic titel hebt aangepast, lekker boeiend dat dat beeld lacht het heet toch ook niet voor niks het blijheidsbeeld(nu is het een lekker overbodig topic geworden) (was het al wel maar nu nog meer)

ik kan me niet herinneren dat ik die topic naam heb verzonnen. ik bedoele: ik hoop dat je in het

vrijheidsbeeld kan lijkt me lachen

Link to comment
Delen op andere websites

IK hoop het ook wel in iedergeval dat je daarin kan komen het liefst gewoon in elk gebouw, maar dat zullen we wel zien

ja lekker sniperen vanuit het vrijheidsbeeld :puh:

Denk niet dat je er in kan btw, zoals op de screens te zien is kan je er niet in. Volges mij kan je in RL namelijk in die fakkel oid wat die in zn hand heeft, Daar zitten allemaal ramen in waardoor je naar buiten kan kijken. En ik heb ik die koffiebeker die die in IV vasthoudt niet echt iets van ramen ontdekken.. Maarjha we zullen het zien, ik hoop dat je er iig wel in kan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ter verduidelijking:

Het Vrijheidsbeeld wordt in GTA IV geparodieerd als het "Blijheidsbeeld" (Statue of Happiness). Het beeld houdt een koffiebeker vast in plaats van een fakkel. Dit is ongetwijfeld een verwijzing naar Starbucks Coffee, dat een bekend icoon van de VS is. Dat het beeld lacht lijkt me, gezien de naam, niet zo vreemd.

Of je er in GTA IV wel of niet in kunt is vooralsnog onbekend, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk. Het echte Vrijheidsbeeld bevat een observatiedek in de kroon en een klein platform rond de fakkel welke normaal gesproken toegankelijk zijn voor publiek, maar het beeld is gesloten na 11 september 2001 en nog niet heropend. Niet vanwege terroristische dreigingen, maar omdat het beeld niet aan de veiligheidseisen voldoet ( :7 ). Je kunt sinds 2004 wel weer in de sokkel, maar er worden maar een beperkt aantal mensen per dag toegelaten en deze worden ook nog 'ns een extra keer gescreend. Rockstar beloofde de paranoia rond terroristische dreigingen en "public safety" op de hak te nemen, dus dit lijkt me een open doel.

Voor meer info, zie nps.gov/stli.

Link to comment
Delen op andere websites

ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij.

Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren.

Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben :puh:

Maar dat is alleen mijn fantasie :D

je kunt helemaal niet in elk gebouw wanneer heb je dat verzonnen?

Ontopic: Mocht je er in het spel niet inkunnen dan zouden ze opzijnminst de binnekant met gangen hebben gemaakt dat er toch wel een manier is om er in te komen. In het echt is het toch ook niet volledig afgesloten

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het begin ging dit topic heel ergens anders over, niet over dat het beeld lacht, lekker handig, de eerste 8 of 10 reacties slaan nou nergens op nu je de topic titel hebt aangepast, lekker boeiend dat dat beeld lacht het heet toch ook niet voor niks het blijheidsbeeld(nu is het een lekker overbodig topic geworden) (was het al wel maar nu nog meer)

ik kan me niet herinneren dat ik die topic naam heb verzonnen. ik bedoele: ik hoop dat je in het

vrijheidsbeeld kan lijkt me lachen

Ja dat snap ik maar de titel van het topic is nu "vrijheidsbeeld lijkt te lachten" terwijl je dat helemaal niet bedoelt

Link to comment
Delen op andere websites

ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij.

Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren.

Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben :puh:

Maar dat is alleen mijn fantasie :D

je kunt helemaal niet in elk gebouw wanneer heb je dat verzonnen?

Ontopic: Mocht je er in het spel niet inkunnen dan zouden ze opzijnminst de binnekant met gangen hebben gemaakt dat er toch wel een manier is om er in te komen. In het echt is het toch ook niet volledig afgesloten

Als je er gewoon niet in kan komen, bestaat er misschein wel een Hidden Interieur van.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij.

Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren.

Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben :puh:

Maar dat is alleen mijn fantasie :D

je kunt helemaal niet in elk gebouw wanneer heb je dat verzonnen?

Ontopic: Mocht je er in het spel niet inkunnen dan zouden ze opzijnminst de binnekant met gangen hebben gemaakt dat er toch wel een manier is om er in te komen. In het echt is het toch ook niet volledig afgesloten

Als je er gewoon niet in kan komen, bestaat er misschein wel een Hidden Interieur van.. :puh:

GTA4 heeft geen interieurs, dus ook geen hidden interiors.

@sanfuck, ben het met je eens dat dit een rare gewaarwording is, de titel was een paar dagen terug nog heel anders.

Link to comment
Delen op andere websites

ik betwijfel het zeer hard dat je in het Blijheidsbeeld kan omdat niet ALLE gebouwen toegankelijk zijn voor de speler en trouwens het is ook niet nodig lijkt mij.

Het enige dat ik graag zou zien is een drugsdeal die je daar moet gaan saboteren.

Als je op de officiële site kijkt van Gta IV dan zie je het eilandje waar het Blijheidsbeeld opstaat en die steiger die je goed ziet is perfect om u bootje aan te leggen na wat guards ervan gesniped te hebben :puh:

Maar dat is alleen mijn fantasie :D

je kunt helemaal niet in elk gebouw wanneer heb je dat verzonnen?

Ontopic: Mocht je er in het spel niet inkunnen dan zouden ze opzijnminst de binnekant met gangen hebben gemaakt dat er toch wel een manier is om er in te komen. In het echt is het toch ook niet volledig afgesloten

Als je er gewoon niet in kan komen, bestaat er misschein wel een Hidden Interieur van.. :puh:

GTA4 heeft geen interieurs, dus ook geen hidden interiors.

@sanfuck, ben het met je eens dat dit een rare gewaarwording is, de titel was een paar dagen terug nog heel anders.

Hoe bedoel je Gta IV heeft geen interieurs? Je kan in de meeste gebouwen.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...