~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ik heb in een hands on gelezen dat je wel in de meeste gebouwen kan... Niet zoals in GTA SA dat je bijna nergens in kan. En er zitten geen hidden interiors in, alles zit in de normale spelwereld. Het is gezegd dat na het starten van de game er geen laadtijden meer zijn. Bewerkt: 5 april 2008 door ~Lance Vance Reageren
steintje Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Aan het begin ging dit topic heel ergens anders over, niet over dat het beeld lacht, lekker handig, de eerste 8 of 10 reacties slaan nou nergens op nu je de topic titel hebt aangepast, lekker boeiend dat dat beeld lacht het heet toch ook niet voor niks het blijheidsbeeld(nu is het een lekker overbodig topic geworden) (was het al wel maar nu nog meer) ik kan me niet herinneren dat ik die topic naam heb verzonnen. ik bedoele: ik hoop dat je in het vrijheidsbeeld kan lijkt me lachen Ja dat snap ik maar de titel van het topic is nu "vrijheidsbeeld lijkt te lachten" terwijl je dat helemaal niet bedoelt weet jij hoe je de topic naam weer kan veranderen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.