Jump to content

hummer


steintje

Recommended Posts

op een previeuw van 9lives.be staat dat er

ook een hummer h2(mammoth), dodge viper, golf v en een caddilac voorkomt.

hij heeft er zelf in gereden dus ik geloof hem wel dus nu weten we ook dat er een

hummer in voorkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm misschien maar het lijkt me wel wat shadowy

je moet niet direct alles geloven wat een gamesite zegt wie weet zit er een of andere freak die nix anders doet dan mensen om te tuin leiden ;)

miss zal er wel een hummer-achtig voertuig inkomen zoals de patriot van alle gta vanaf Gta III (eerder weetik nie)

dus misschien zou dit al oud nieuws kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het vriendelijke verzoek Steintje om niet voor ieder mini-weetje/vermoeden/wens een nieuw topic te maken. Eerst een over het vrijheidsbeeld, toen roeibootjes, nu een Hummer....graag gebruik maken van de topics die er al zijn (en ja, dan moet je ze inderdaad doorlezen :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bewijzen dat er een hummer h2 in zit op >>DEZE<< screen. Vooraan zie je niko in een normale politiewagen en als je daar doorheen kijkt dan zoe je een hummer h2 met een zwaailicht.

EDIT (offtopic): Ik had een topic gemaakt over die hummer. Dat is >DIT< topic. (EDIT2 (offtopic):dat topic is wel GESLOTEN maar je kan altijd nog ff een kijkje nemen ^_^

greetz,

Thegtaman

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bewijzen dat er een hummer h2 in zit op >>DEZE<< screen. Vooraan zie je niko in een normale politiewagen en als je daar doorheen kijkt dan zoe je een hummer h2 met een zwaailicht.

EDIT (offtopic): Ik had een topic gemaakt over die hummer. Dat is >DIT< topic. (EDIT2 (offtopic):dat topic is wel GESLOTEN maar je kan altijd nog ff een kijkje nemen ^_^

greetz,

Thegtaman

Die screen van die hummer, kan ook erg goed een Landstalker/Rancher zijn.

Het lijkt op een hummer op die screen, maar ik denk dat het een Landstalker of Rancher is. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja van die jeep achtige politieauto's zaten ook al in Sanandreas en dat was echt geen hummer, is ook niet echt de meest handige auto om te gebruiken als politieauto, maar we zullen het wel zien als het spel straks uit is

Link to comment
Delen op andere websites

ja et zou wel vet zijn als er weer een soort van hummer in zou zitte

hummer is namelijk mijn favo SUV auto.....Ik vond de Patriot uit GTA III het vetst......

die van Vice City en San Andreas vond ik tegenvallen.....

het waren overigens wel allemaal Hummer H1 look-a-likes en hier word gesuggereerd dat er een hummer H2 in het spel komt.....k hoop dat ie vet word en dit gerucht duzz waar is ^_^

ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Rockstar de hummer look-a-like uit het spel laat aangezien deze al er al in de vorige 3 series in zat :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

met sirene

Kan je met je pc geluid van een screenshot beluisteren? VET

Natuurlijk zit de hummer erin, alleen heeft die dan een andere naam, zoals bij elke GTA.

EDIT: Heb net een nieuwe screenshot gevonden met daarop een HUMMER! klikerderklikerklik

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

met sirene

Kan je met je pc geluid van een screenshot beluisteren? VET

Natuurlijk zit de hummer erin, alleen heeft die dan een andere naam, zoals bij elke GTA.

lol, hij heeft een heel speciale PC xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...