Nigel York Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 ik heb SA gekocht en als ik het opstart dan krijg ik een error... dat ene irritante dat je zo'n rapport moet verzenden. weet iemand hoe ik dit wegkrijg???? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dan zou het kunnen dat je computer niet aan de eisen van GTA San Andreas voldoet, kijk eens op de achterkant van het doosje. Daar staan de eisen van GTA San Andreas, kijk of je computer aan de eisen voldoet. Succes! Reageren
Nigel York Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 nee, volgens mij zou hij wel moeten werken op mijn computer maar wel bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je misschien mods geïnstaleerd of savegames gedownload? Zoja, verwijder ze dan eens en probeer dan nog eens. Reageren
Nigel York Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Heb je misschien mods geïnstaleerd of savegames gedownload? Zoja, verwijder ze dan eens en probeer dan nog eens. nee ik heb het vaak bij m'n neef gespeeld maar nu heb ik het zelf ook gekocht en nu doet hij het niet zonder dati k al iets kon doen... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heb je op z'n minst IETS met SA Gedaan? Zoja, Wat? Reageren
Nigel York Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heb je op z'n minst IETS met SA Gedaan? Zoja, Wat? Nee ik heb NIETS met SA Gedaan. Alleen gekocht... Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Hij heeft hem nog niet eens geïnstaleerd, dus ik denk dat wat DenkaanHenk zegt waar is... Reageren
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Okee, ik vond dat hij er een beetje onduidelijk over was... Reageren
Nigel York Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Veel oudere en veel nieuwere games doen het perfect..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.