snowguard3 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb al een tijd geen wii spel gekocht en ik dacht ik wil wel is een nieuwe game er voor ik zoek een First person shooter, third person of een freeroam spel Ik heb al The godfather,redsteel en splintercell DA dus die hoef je niet op te noemen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dan is Scarface een aanrader, want Scarface is een free-roaming game waar veel actie in voorkomt. Ook ben je de oude vertrouwde Tony Montana uit de film, de rest zou je zelf achter moeten komen. Scarface is een erg leuke game, succes met je keuze! Reageren
Youp Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Wacht gewoon op Super Smash Brothers Brawl. Dat wordt het wachten waard =) Reageren
snowguard3 Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dan is Scarface een aanrader, want Scarface is een free-roaming game waar veel actie in voorkomt. Ook ben je de oude vertrouwde Tony Montana uit de film, de rest zou je zelf achter moeten komen. Scarface is een erg leuke game, succes met je keuze! jaa ik zat ook al te denken aan scarface maar ik heb hem ook op X-box Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.