bound1977 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo beste Gtaers.. Hier een vraag voor jullie,, Ik heb op vele manieren geprobeert een Mod in San Andreas te zetten maar te vergeefs.. Het probleem is bij mij dat als ik de mod erin heb gezet alles goed lukt dan zie je de auto ook bij GGMM Maar als ik vervolgens het spel opstart loopt ie midden op het laden vast.. Met deze progamma's heb ik het al geprobeert.. - GGMM - Sami Bij elk progamma liep ie vast.. Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt.. M.v.g Niels Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Jij zal hoogstwaarschijnlijk V2 hebben van SA. als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Alleen zullen dan je Savegames niet meer werken, vervang >>>deze<<< 2 bestandjes in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script en dan kun je Savegames van versie 1 downloaden van GTA San Andreas. Succes! Reageren
bound1977 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Bedankt allebei Alleen ik heb er nu een audi A8 ingezet maar ik kom hem niet tegen moet ik dan gewoon nog meer mods erin zetten dat ik anderen tegen kom?? Groeten niels En bedant Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Alleen zullen dan je Savegames niet meer werken, vervang >>>deze<<< 2 bestandjes in C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script en dan kun je Savegames van versie 1 downloaden van GTA San Andreas. Succes! Nee...het is verwarrend, maar dit heeft er niks mee uit te staan. De patch wijzigt alleen je 'gta_sa.exe', maar niets aan de 'main.scm' of 'script.img'. Je hoeft die bestanden juist níet te downloaden, anders werken je savegames waarschijnlijk al helemaal of nog niet. Patchen alleen is al genoeg, dus verder kan je dat wel vergeten. Alleen als je daadwerkelijk problemen krijgt dan moet je dit doen, anders niet. Daarnaast, in dat topic wat je gaf, gaat het om een mod die nog niet werkt na het patchen, en niet om savegames. Over je probleem, bound1977, dit kan liggen omdat je één auto vervangt. Als je toevallig nét een auto vervangt die weinig voorkomt, dan zit je inderdaad met het probleem dat je die nergens vindt. Geef eens de naam van de .txd's/.dff's die je moest vervangen, dan weten we ook welke auto je hebt vervangen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Als je weet voor welke auto je de Audi hebt vervangen kun je >>hier<< het voertuig opzoeken en de vindplaats zien. Als je meer mods erin zet zul je ze vaker tegenkomen, maar met teveel mods zal SA laggen. Reageren
bound1977 Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Heey jongens allemaal bedankt ik heb nu heel veel mods erin en kom zo ook regelmatig tegen.. Maar nu kan ik al niet meer opstarten nu geeft ie weer een opstart probleem van raport niet verzenden Groeten niels Bewerkt: 1 april 2008 door bound1977 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.