Marienus Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb problemen met mods draaien als er iets in het main.scm is aangepast of als er een nieuwe ped wordt geinstalleerd enzo (hoewel dit soms wel werkt!) weet iemand misschien een oplossing, anders kan ik al die leuke mods niet installeren... Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik denk dat je iets van een foutmelding krijgt bij het installeren van mods? Want als je de 'main.scm' vervangt, dan moet je een nieuw spel starten. Dit komt omdat in de 'main.scm' alle missies staan opgeslagen. Als je die dus vervangt kun je niet meer je oude savegames spelen, en moet je dus een nieuw spel starten. Over het modden van peds, je krijgt hier ook problemen bij, ook als je niet de 'main.scm' hebt aangepast? Als dit zonder die wijzigingen ook gebeurt, dan kan dat komen omdat je een verkeerde versie hebt. Met V1.01 en V2 valt niet te modden. Kijk rechtsonderin je beeldscherm, en kijk wat er staat: Niks? V1 V1.01? V1.01 V2.00? V2.00 Met V1 kun je modden, de anderen niet. Als je één van de anderen hebt dan moet je patchen. Dat doe je met een programma, een patch. Die kun je hier downloaden. Download hem, en start hem op. Na het opstarten moet je een paar keer op 'Next' drukken, totdat er gevraagd wordt om de plaats waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Er zal al een locatie staan, maar dat is de locatie die standaard wordt gebruikt bij de installatie van GTA San Andreas. Als je hem daar hebt geïnstalleerd dan kun je verder gaan, anders moet je de goede locatie aangeven door op 'Bladeren...' te klikken en hem te zoeken. Als je dat hebt gedaan kun je verder, druk weer een paar keer op 'Next'. De patch doet z'n werk en je zal kunnen modden. Succes, en veel plezier! Reageren
Marienus Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Thanks voor de hulp ! Ik snap nu alles maar ik heb gwn v1 ik snap niet hoe het kan dat peds niet super werken maar dat zal dan waarschijnlijk aan de mod liggen! Greats, MarienusZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.