~Lance Vance Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Soms als ik Vice City aan het spelen ben kan ik de camera niet draaien met de muis. Ik druk dan op Escape, maar ipv het menu te krijgen wordt het beeld dan zwart en moet ik afsluiten met CTRL+Alt+Delete. En dat gebeurd soms ook als ik een savepunt loop. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het gebeurd redelijk vaak en is erg vervelend Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Verwijder eens GTA Vice City en instaleer GTA Vice City daarna opnieuw, dat zou dit soort problemen op kunnen lossen. Succes! Reageren
D@NG3R Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Herinstalleren of een nieuwe videokaart kopen, had dat probleem ook op me ouwe pc (heb oude vid kaart van een vriend in me eigen pc geplaatst) toen we een nieuwe pc kregen deed die het wel goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.