Jump to content

Het begin...


marijn

Recommended Posts

Heren GTA'ers (dames ook natuurlijk)

Ik heb GTA Vice City aangeschaft, maar ik kan niet wijs worden uit het doel van het spel... Klinkt natuurlijk erg raar :rolleyes:

Probleem is dat ik nu avonden bezig ben geweest en wat agenten kapot maak, maar niet echt verder kom.

Kan iemand mij uitleggen wat precies de bedoeling van het spel, eventueel een link naar een site...??

In ieder geval alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de intro gevolgd hebt merk je dat de drugsdeal niet geheel naar behoren verloopt. Het doel van het spel is in eerste instantie dit recht te zetten; Je zult het geld (of de drugs) weer in bezit zien te krijgen, want anders is Sonny niet blij met je. Naderhand worden er andere dingen in de verhaallijn duidelijk, en komen er andere doelen bij kijken, maar het is het leukste om hier zelf achter te komen.

Om verder in de verhaallijn te komen zul je missies moeten doen. Ik begrijp dat je een spel gestart hebt en verder nog geen missies gedaan hebt. Als het goed is zie je op de radar een roze vierkantje. Ga daar 's heen en je zult op die plaats een roze kring op de grond tegenkomen. Ga er in staan en de rest wijst zich vanzelf.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal gaat ongeveer zo, Sonny en een paar andere gangsters uit LC sturen Tommy, Harry, Lee en Ken Rosenberg naar VC om een deal te sluiten. Die mislukt zoals je in de opening kunt zien. Daarna maak je langzaam contact met de hele onderwereld van VC, naarmate je verder in het spel komt zul je meer dingen ontdekken, ook zie je wie jouw geld en drugs heeft gejat. Aan het eind komt Sonny naar VC om het geld op te halen, dán vertelt Sonny ook wat hij met je van plan was, hij geeft het geld terug en in de allerlaatste missie los je alle problemen op door al je vijanden neer te halen. Tussendoor zal misschien het verhaal niet altijd duidelijk zijn omdat er missies inzitten die weinig met jouw businnes te maken hebben. Verder is het verhaal héél goed te volgen in Grand Theft Auto Vice City!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...