Jump to content
Joriz

Update policy: Verplichte leeftijdscontrole

GTAForum.nl hanteert reeds lang een adviesleeftijd van 18 jaar en ouder. Dit is dezelfde adviesleeftijd als die Pan European Game Information aan de spellen uit de Grand Theft Auto reeks gegeven heeft. Vanaf vandaag gaan we deze leeftijd actief controleren. Het is nu dan ook voor iedereen die van GTAForum gebruik wil maken noodzakelijk om aan te tonen dat hij of zij meerderjarig is en/of toestemming heeft om GTAForum te gebruiken.

De leden wordt verzocht om bij dit formulier aan te geven of je meerderjarig bent, en zo niet, of je toestemming hebt om dit forum te gebruiken. In geval van het laatste is motivering noodzakelijk. We realiseren ons dat deze methode niet waterdicht is, maar we willen jullie vragen het formulier naar waarheid in te vullen. Inzendingen worden opgeslagen en kunnen wanneer nodig worden opgevraagd. Wanneer achteraf blijkt dat de ingezonden toestemming niet blijkt te kloppen, zal er worden ingegrepen.

Voor vragen, van zowel leden en hun ouders, kun je terecht bij onze algemene voorwaarden. Contact kan worden opgenomen via PB met een van de admins of per e-mail naar webmastermail.gif.

Update: 2 april 2008

Voor de mensen die het nog niet door hadden. Het was gister 1 april. Een heleboel zijn dus weer in onze grap gestonken waarbij vele hun leeftijd bij het formulier hebben ingezonden. Een compleet verslag van de grap en de mensen die er zijn ingetrapt kan je hier vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Omg :gaap: Gewoon jammer dit. Ik vind het echt zielig van de crew.. En dat hier ook nog mensen intrappen.... :t d: :duh::N

Ik denk zelf dat de meeste, waaronder ikzelf, gewoon voor de lol hadden anagevinkt dat we geen toestemming hadden en geen 18+ zijn. Nu zijn we wel flink de lul. :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Omg :gaap: Gewoon jammer dit. Ik vind het echt zielig van de crew.. En dat hier ook nog mensen intrappen.... :td: :duh::N

Mensen hebben voor de lol de lijst verkeerd ingevuld.

dat zeg je nu ja :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Whahahahaha, OMFG, ik ben weer lid. :schater: Ik kan de Schijtlama's niet eens meer in, wat is dit voor bullshit. :7

Uploadruimte verbruikt: 21.06mb of 5mb xD

Kut, ik kan niet eens PB's meer ontvangen. :7 Potvak zit propvol.

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach, als minderjarige kan je idd. niet meer kijken naar de andere forums maar log even uit en dan bekijk je met je dooie gemak alle forums weer. Ik ben blij dat ik eindelijk eens van die stomme rang van lid afben! Lang leve de minderjarige! Revolutie!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hihi, nu ik geen megalid meer ben ga ik toch maar weer 'ns ervaren hoe het ook alweer is om er op los te spammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8)

Minderjarige leden, verenigt u, en laat zien hoe onvolwassen wij minderjarigen wel niet zijn. :D

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

heb het formuliertje ingevluld alleen heb ik die plaats waar de electronische handtekening moest komen gezet dat men ouders geen verantwoordelijk heid nemen

Verklaring van ouder(s) (indien van toepassing - anders zo laten) :

Hierbij verklaren de ouder(s) / verzorger(s) van het GTAForum.nl lid EXIT dat hij/zij toegang heeft tot GTAForum.nl.

Hierbij verklaren de ouder(s) / verzorger(s) tevens dat:

-Dat ze geen verantwoordelijk nemen voor onze EXIT

Ondertekening van deze overeenkomst: ouder/verzorger en lid.

Naam lid:

Elektronische handtekening lid: EXIT

Naam ouder/verzorger:

Elektronische handtekening ouder: De kat van de overburen die 2j geleden is doodt gereden, maar nog niet als ''dood'' is aangegeven.

Bewerkt: door EXIT

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

heb het formuliertje ingevluld alleen heb ik die plaats waar de electronische handtekening moest komen gezet dat men ouders geen verantwoordelijk heid nemen
Verklaring van ouder(s) (indien van toepassing - anders zo laten) :

Hierbij verklaren de ouder(s) / verzorger(s) van het GTAForum.nl lid EXIT dat hij/zij toegang heeft tot GTAForum.nl.

Hierbij verklaren de ouder(s) / verzorger(s) tevens dat:

-Dat ze geen verantwoordelijk nemen voor onze EXIT

Ondertekening van deze overeenkomst: ouder/verzorger en lid.

Naam lid:

Elektronische handtekening lid: EXIT

Naam ouder/verzorger:

Elektronische handtekening ouder: De kat van de overburen die 2j geleden is doodt gereden, maar nog niet als ''dood'' is aangegeven.

lol :schater:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...